وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مبارزه با سن در 550 هکتار از اراضی گندم و جو استان سمنان آغاز شد

مبارزه با سن در 550 هکتار از اراضی گندم و جو استان سمنان آغاز شد

سمنان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: حدود 550 هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان های سمنان، گرمسار و دامغان تحت پوشش مبارزه با سن مادری قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس مشیریان روز دوشنبه افزود: از این میزان 440 هکتار مزارع گندم و 110 هکتار نیز مزارع جو بوده است.

وی اهمیت و اولویت مبارزه با سن مادری برای جلوگیری از افزایش جمعیت و گسترش این آفات را مهم و ضروری دانست و افزود: بهره برداران با دقت نظر در مبارزه دقیق و به موقع تحت نظر شبکه های مراقبت، در جلوگیری از خسارت کمی و کیفی این آفت به محصول تولیدی نقش بسیار تاثیر گذاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: کار مبارزه با سن غلات از دهم فروردین امسال ابتدا در مزارع گندم و جو شهرستان سمنان آغاز شد و در ادامه مزارع شهرستان های گرمسار و دامغان زیر پوشش این مبارزه قرار گرفتند.

مشیریان یاد آور شد: در مبارزه با سن غلات از حضور مستمر 28 شبکه مراقبت دولتی و خصوصی و حضور 52 کارشناس برای آموزش، ساماندهی و نظارت بر امر مبارزه بهره گیری می شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان سمنان برآورد کرد: برنامه مبارزه با سن غلات امسال در حدود 25 هزار هکتار از مزارع گندم و جو در این استان با استفاده بیش از هزار و 200 دستگاه ادوات مبارزه زمینی اجرا شود.


برچسب ها: مبارزه با سن در 550 هکتار از اراضی گندم و جو استان سمنان آغاز شد , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 265 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 0:0 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

حجت الاسلام واحدی مطرح کرد: میقات الرضا نیازمند اعتبار ملی/ تربیت سالانه ۲۵۰۰ حافظ قرآن

حجت الاسلام واحدی مطرح کرد:

میقات الرضا نیازمند اعتبار ملی/ تربیت سالانه ۲۵۰۰ حافظ قرآن

کراپ‌شده - میقات
سمنان – مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر اهمیت برگزاری میقات الرضا در سالجاری، گفت: ردیف اعتباری ملی برای این طرح می تواند کمک شایانی به نحوه برگزاری آن کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله واحدی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره طرح ملی میقات الرضا، بیان داشت: این طرح چند سالی است که در شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و سمنان در حال برگزاری است.

وی هدف از اجرای این طرح را در مرحله نخست ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی و رفاهی برای زائرانی که به صورت پیاده به حرم شریف امام رئوف حرکت می‌کنند، دانست و گفت: این طرح در گام‌های بعدی به بخش‌های دیگر نیز گسترش یافته است.

نگاهی فرهنگی و معنوی بر طرح میقات الرضا حاکم شده است

این مسئول با بیان اینکه این طرح با محوریت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در مسیر زائران اجرایی می‌شود، توضیح داد: بر اساس مطالعات انجام شده، میقات الرضا در استان‌‌های دیگر نیز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

واحدی با اشاره به برگزاری خوب میقات الرضا در سال ۹۳، اظهار داشت:‌ سال گذشته استان سمنان میزبان همایش ملی میقات الرضا (ع) بود و در خلال این طرح تلاش شد تا با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ردیف اعتباری ملی برای طرح رایزنی شد.

وی افزود: در رابطه با اهمیت موضوع، نگاهی فرهنگی و معنوی بر این طرح حاکم شده است و تلاش می‌شود میقات الرضا به خوبی به مرحله اجرا برسد.

امکانات فرهنگی و زیربنایی در طرح میقات‌الرضا (ع) فراهم شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان نیز با بیان اینکه امکانات فرهنگی و زیربنایی باید در طرح میقات‌الرضا (ع) فراهم شود، گفت: با توجه به قابلیت‌های بالای بقاع و اماکن متبرکه در فرهنگ‌سازی و ترویج شعائر اسلامی و مذهبی، باید راهی جست تا از این قابلیت‌ها نهایت بهره را برد.

حجت‌الاسلام سید سعید تقوی خاطرنشان کرد: در همین خصوص، پیشنهاد می‌شود بقاعی که در مسیر حرکت زائران به مشهد مقدس هستند و فاصله‌ای کمتر از سه کیلومتر از جاده اصلی دارند، به عنوان میقات‌الرضا (ع) تعریف شوند.

وی ادامه داد: همه امکانات فرهنگی و زیربنایی در این بقاع باید توسعه یابد تا به عنوان مکان‌های توقف زائران معرفی و به‌کارگیری شود.

وقوع ۹۰ بقعه در حد فاصل برگزاری همایش میقات الرضا از تهران تا مشهد

این مقام مسئول با اشاره به وقوع۹۰ بقعه در حد فاصل برگزاری همایش میقات الرضا از تهران تا مشهد، بیان داشت: از این طریق، باید شاهد زائرانی باشیم که با بصیرت و دیدی بالا نسبت به حضرت رضا (ع) وارد حرم حضرت شده و حداکثر بهره و حظ معنوی را از زیارت خود برده و با دستی پر به شهرهای خود بازمی‌گردند لیکن باید در نظر داشت که براساس بررسی‌های ابتدایی، حدود ۹۰ بقعه در این مسیر قرار دارند که فاصله آن‌ها از جاده اصلی حداکثر سه کیلومتر است.

تقوی توضیح داد: ترمیم و احیای بافت‌های قدیمی و فرسوده بقاع تاریخی و نیز ساماندهی مراکز تجاری، خرده‌ فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و دست‌فروشی‌های اطراف بقاع با انجام مهندسی معکوس یعنی پیاده کردن اسلوب‌های قدیمی در قالب بازارها و بازارچه‌ها در فاصله‌ای مشخص از بقاع باید مورد عنایت قرار بگیرد.

استفاده از توانایی بخش خصوصی در میقات الرضا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان همچنین با اشاره به ایجاد امکانات قابل استفاده در بقاع متبرکه زیر پوشش طرح میقات‌الرضا (ع)، گفت: به خدمت گرفتن توانایی بخش خصوصی در قالب دفاتر خدمات مسافرتی فعال و تمرکز بر معرفی بستر مساعد گردشگری مذهبی در شهر در راستای برگزاری تورهای گردشگری مذهبی امور مهمی است که امروز باید به آنها توجه شود.

تقوی تاکید کرد: می بایست بقاع متبرکه متناسب با نیاز آب و هوایی و گردشگری زائران و گردشگران دسته بندی شوند

وی افزود: می توان با ایجاد امکانات قابل استفاده مرتبط از جمله پیست‌های اسکی، کوهپیمایی، رصد ستاره‌ها در شب‌های کویر و ... همچنین تبلیغات گسترده در این راستا به اجرای طرح کمک کرد.

این مقام مسئول همچنین با دعوت از نهادهای مختلف و مرتبط از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عقد تفاهم‌نامه برای مرمت و حفظ بقاع جزو آثار تاریخی، گفت: باید با همکاری همه مردم و مسئولان، شاهد رشد روزافزون توجه به بقاع متبرکه در سمنان باشیم.

ایجاد اشتغال در طرح میقات‌الرضا (ع) بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ایجاد اشتغال در طرح ملی میقات‌الرضا (ع) بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند.

شهرام حر، با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های ویژه در بقاع متبرکه زیرپوشش طرح ملی میقات‌الرضا (ع) و ایجاد اشتغال در راستای عملیاتی کردن این طرح، اظهار داشت: می توان همزمان با اجرای میقات الرضا در استان، بیش از۴ هزار و۸۰۰ فرصت شغلی را فراهم ساخت که از این تعداد، معادل ۲ هزار شغل پایدار و ۲ هزار و ۸۰۰ شغل ناپایدار هستند.

وی افزود: براساس آمارهای هزینه‌ای ایجاد هر فرصت شغلی در کشور، ۴ هزار میلیارد ریال بابت ۲ هزار شغل پایدار به دولت کمک می‌شود.

ایجاد ۲۸۰۰ شغل ناپایدار به دولت کمک می‌کند

این مقام مسئول با تاکید بر عواید مالی اجرای میقات الرضا، ادامه داد: این طرح ملی بیش از پنج هزار و۶۰۰ میلیارد ریال بابت ایجاد دو هزار و ۸۰۰ شغل ناپایدار به دولت کمک می‌کند.

حر، درباره فواید کسب درآمد و جذب نقدینگی در طرح میقات الرضا، گفت: درآمد زایی و جذب نقدینگی در استان های مجری یکی از مولفه های میقات الرضا در استان های مجری است که پیشگیری از اعمال هزینه‌های ایجاد اشتغال بر دوش دولت و مجموع کمک‌ها در این حوزه بالغ بر ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد را به دنبال دارد

وی در خاتمه افزود: با احتساب سرانه ۲۰۰ هزار ریال هزینه خرید افراد در استان سمنان برای هر یک از مسافران و با توجه به اینکه سالانه ۲۵ میلیون نفر مسافر از استان عبور می‌کنند، با ایجاد ظرفیت توقف این تعداد مسافر در استان سالانه حداقل پنج هزار میلیارد ریال آورده نقدی برای استان خواهیم داشت.

برچسب ها: حجت الاسلام واحدی مطرح کرد: میقات الرضا نیازمند اعتبار ملی/ تربیت سالانه ۲۵۰۰ حافظ قرآن , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , اداره کل اوقاف ,

[ بازدید : 218 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:41 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

مدیر عامل هلال احمر سمنان: ۳ هزار سبد غذایی در طرح فرشتگان رحمت استان سمنان توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از توزیع سه هزار و 45 سبد غذایی در طرح فرشتگان رحمت در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی جمعیت علال احمر سمنان، حسن شکراللهی اظهار داشت: سه هزار و 45 سبد غذایی عیدانه از 15 اسفندماه میان زنان سرپرست خانوار، خانواده های بدسرپرست، بی سرپرست، بیماران و نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: ارزش این سبدهای غذایی بر اساس کمکهای داوطلبانه مردم و خیرین، حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی، ارزش این سبدهای غذایی با توجه به ظرفیت شهرهای استان و کمک‌های داوطلبان و خیرین آن شهرها، متفاوت بوده و ارزش آن حداقل 80 هزار تومان و حداکثر 120 هزار تومان بوده است.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این سبدهای عیدانه میان حدود 9 هزار و 800 نفر توزیع شده، افزود: این اقلام شامل برنج، روغن، ‌چای، شکر و حبوبات و ... می‌شود و در برخی موارد اقلامی از جمله البسه، کفش، مواد بهداشتی نیز جزء محتویات این سبدها بوده است.

به گفته وی، در راستای اجرای طرح نیابت توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، از 226 خانواده بازدید و دلجویی به عمل آمد.

شکراللهی با اشاره به اجرای طرح نیابت گفت: در این طرح، داوطلبان و کارکنان هلال‌احمر استان با حضور در منازل خانواده‌های سالخوردگان، سرای سالمندان، خانواده‌های شهید و سالمندان بی‌فرزند با آنان دیدار و با اهدای هدایا از آنان دلجویی می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا در اسفند 93 و نوروز 94 داوطلبان هلال‌احمر استان با 226 خانواده شامل 176 سالمند، 27 خانواده شهید و 25 خانواده بی‌فرزند دیدار کرده و از آنان دلجویی به عمل آمد.

مدیر عامل هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: در این طرح، 98 نفر داوطلب و 29 نفر کارکنان همکاری کردند که ارزش ریالی تقریبی اجرای این طرح در حدود 69 میلیون ریال بوده است.

به گزارش تسنیم، بهره‌گیرندگان از طرح نیابت علاوه بر خانواده‌های ایرانی، تعدادی از سالمندان غیرایرانی و شهیدان مدافع حرم غیرایرانی (افغان) نیز بوده‌اند.

برچسب ها: مدیر عامل هلال احمر سمنان: ۳ هزار سبد غذایی در طرح فرشتگان رحمت استان سمنان توزیع شد , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:24 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

هزار و 400 مورد بازرسی از نازل های سوخت در استان سمنان انجام شد

هزار و 400 مورد بازرسی از نازل های سوخت در استان سمنان انجام شد

سمنان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان سمنان از انجام بازرسی از هزار و 471 فقره بازرسی و آزمون نازل های سوخت مایع در سال گذشته در این استان خبر داد.

عباس رستمی روز دوشنبه گفت: واسنجی، اندازه شناسی و صحت و دقت عملکرد وسایل سنجشی مانند آزمون نازل های سوخت مایع به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی انجام می شود.

رییس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد استان سمنان نیز گفت: این اقدام مطابق ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران از وظایف این سازمان است.

روح الله خدام عباسی افزود: ادارات استاندارد شاهرود و سمنان در زمینه بازرسی ها و آزمون های انجام شده در سال 1393 موفق به پوشش 158 درصدی برنامه مصوب خود در این زمینه شدند

برچسب ها: هزار و 400 مورد بازرسی از نازل های سوخت در استان سمنان انجام شد , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:19 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

عنبران مطرح کرد: تردد روزانه رام قطار مسافری در راه آهن شمالشرق (۱) طی نوروز

عنبران مطرح کرد:

تردد روزانه ۹۲ رام قطار مسافری در راه آهن شمالشرق (۱) طی نوروز


راه آهن آذربایجان شرقی



.




دامغان - مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) از تردد ۹۲ رام قطار مسافری طی ایام نوروز در خطوط ریلی این ناحیه خبر داد و گفت: این تعداد تردد روزانه قطار از ۱۱ مبادی خطوط ریلی کشور به مقصد مشهد مقدس عبور کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درباغ عنبران بعد از ظهر دوشنبه در نشستی با فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به تردد ۹۲ رام قطار مسافری در راه آهن شمالشرق اظهار داشت: در ایام نوروز به ظرفیت ۴۱ هزار نفر مسافر از خطوط ریلی این ناحیه حمل و نقل شدند که نسبت به نوروز سال قبل پنج درصد افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ تعداد مسافر در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از افزایش ۶.۵ درصدی در خطوط ریلی راه آهن شمالشرق (۱) برخوردار بودیم.

بارگیری ۸۵۰ هزار تن کالا در اداره کل راه آهن شمال شرق یک

عضو ستاد تسهیلات سفر استان سمنان با بیان اینکه راه آهن شمالشرق (۱) بعد از استان هرمزگان طولانی ترین خطوط ریلی را در کشور داراست افزود: ۵۴۱ کیلومتر خطوط ریلی یک خطه و یک هزار و ۸۲ کیلومتر خطوط ریلی دو خطه در حوزه استحفاظی این ناحیه وجود دارد.

درباغ عنبران یادآور شد: یک هزار و ۲۵۰ نفر نیروی انسانی اعم از رسمی و پیمانی در این اداره کل و در حوزه های مختلف مشغول به خدمت هستند.

وی از بارگیری ۸۵۰ هزار تن کالا طی سال۹۳ در اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) خبر داد و افزود: این میزان بارگیری کالا از مبادی هفت ایستگاه تحت پوشش اداره کل انجام گرفت.

اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در راه آهن شمال شرق (۱)

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) خاطر نشان ساخت: به لحاظ بارگیری کالا در این اداره کل طی سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از رشد ۴.۵ درصدی برخوردار بودیم.

درباغ عنبران از در دست اجرا بودن ۱۳ پروژه عمرانی در این اداره کل خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این پروژه های عمرانی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات اداره کل هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه عمرانی دو پروژه شامل ایستگاه های دامغان و امروان بوده که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در حال ساخت است، افزود: اظهار داشت: طی دو ماه آینده پروژه های عمرانی دامغان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

راه اندازی قطار ویژه دامغان میسر نیست

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) با اشاره به درخواست مسئولان و مردم دامغان مبنی بر راه اندازی قطار ویژه به سمت تهران و مشهد از ایستگاه دامغان افزود: با توجه به عدم موافقت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به صرفه نبودن از لحاظ اقتصادی، ایجاد و راه اندازی قطار ویژه این شهرستان مقدور نخواهد بود.

درباغ عنبران افزود: این اداره کل بر حسب وظیفه درخواست های کتبی مسئولان ارشد و مردم دامغان را به راه آهن جمهوری اسلامی ایران منعکس کرد ولی در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

وی در پایان گفت: به تمامی خواسته های مردم احترام می گذاریم و از مجاری قانونی این درخواست ها پیگیری می شود و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران خطوط ریلی همیشه در سرلوحه کار مسئولان قرار دارد و به صورت ویژه به آن پرداخته می شود.

حمید در باغ عنبران مدیر کل راه آهن شمال شرق (۱) بنا به دعوت فرماندار و امام جمعه به شهرستان دامغان سفر داشته که در این نشست امام جمعه دامغان بار دیگر به کمبود سهمیه بلیتط از ایستگاه دامغان و تهیه بلیت شهروندان از شهرهای همجوار و پرداخت هزینه اضافی اعتراض کرد.

حجت الاسلام سید محمود ترابی پیش از این در خطبه های نماز جمعه دامغان با بیان اینکه مردم از نبود گلایه ندارند بلکه از تبعیض ناراحت هستند از مسئولان اداره کل راه آهن شمال شرق (۱) خواست تا با توجه به اعتراض مردم پاسخ قانع کننده دهند.

برچسب ها: عنبران مطرح کرد: تردد روزانه رام قطار مسافری در راه آهن شمالشرق (۱) طی نوروز , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 591 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:11 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

قدردانی روحانی از ابراز همدردی مردم ایران

قدردانی روحانی از ابراز همدردی مردم ایران

تهران - ایرنا- رییس جمهوری با صدور پیامی از مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، شخصیت های کشوری و لشکری و همچنین اقشار مختلف مردم که با ارسال پیام و شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده مکرمه اش موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز فصل بهار و دگرگونی طبیعت و تمنّای بندگان خدا برای رسیدن به «احسن الحال» در سال جدید، با شمیم روحبخش فاطمی و ستایش مقام «مادر» عطر آگین بود.

خداوند منّان را سپاسگزارم که غم از دست دادن مادری پرهیزگار، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ویژه زهرای اطهر(س)، با همدردی مردم عزیز و گرانقدری تسکین یافت که با ابراز لطف و محبت، بازماندگان را مورد تفقد قرار دادند.

لازم می دانم به طور ویژه از پیام محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب و حضور تسلی بخش معظم له در مجلس یادبود، صمیمانه قدردانی و تشکر کرده و برای ایشان، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت کنم.

همچنین از اظهار لطف و پیام های تسلی بخشِ مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، روسای قوای مقننه و قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس مجلس خبرگان رهبری، دبیر شورای نگهبان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان و اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ائمه جمعه و جماعات، مدیریت و علمای حوزه های علمیه سراسر کشور، بیت حضرت امام خمینی (ره) به ویژه یادگار گرامی ایشان، معاونین رییس جمهوری، وزرا، سفرا، استانداران و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روسای گرانقدر دانشگاه ها و تشکل های علمی، شهرداران، روسای سازمان ها، نهادها، جمعیت های مردم نهاد و نظام های تخصصی و صنفی، احزاب، روسای نمایندگی های کشورهای خارجی در ایران، سایر شخصت های حقیقی و حقوقی و همه عزیزانی که با حضور در مراسم، ارسال پیام و یا به طرق دیگر اظهار همدردی کرده اند، صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

لازم می دانم از مردم استان سمنان به ویژه مردم شهرستان سرخه که با احساسات و عواطف غیرقابل وصف در این غم با اینجانب و سایر مصیبت دیدگان همدردی کردند، سپاسگزاری کنم.

حسن روحانی

برچسب ها: قدردانی روحانی از ابراز همدردی مردم ایران , استان سمنان , شهرستان سرخه , خبرگزاری سامی نیوز , سال ۹۴ , دکتر حسن روحانی رییس جمهور ,

[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:8 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

رئیس اداره جنگل منابع طبیعی سمنان خبر داد استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر

رئیس اداره جنگل منابع طبیعی سمنان خبر داد
استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی سمنان

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بازدید بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی سمنان






به گزارشخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، بهزاد گلابیان عنوان کرد: در نوروز امسال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی استان سمنان بازدید کردند.

وی تصریح کرد:‌ در استان سمنان که هم‌جواری با استان‌های خراسان رضوی، مازندران، گلستان و اصفهان را تجربه می‌کند، شمار زیادی از مسافران نوروزی برای استراحت پارک‌های جنگلی استان را انتخاب کردند.

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: میزان بازدید طبیعت‌دوستان در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 18 درصد افزایش یافته است.

گلابیان عنوان کرد: استان سمنان دارای 15 پارک جنگلی است که همه ساله به دلیل جاذبه‌های فراوان، چشم‌انداز‌های بسیار زیبا، هم‌جواری با خراسان رضوی و استقبال زائران امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع) پذیرای طبیعت‌دوستان و گردشگران بی‌شماری از اقصی نقاط ایران هستیم.

وی گفت: مساحت کلی پارک‌های جنگلی استان بالغ بر 592 هکتار است که با دارا بودن امکانات اولیه از جمله آلاچیق، کباب‌پز، سرویس‌های بهداشتی، محل احداث چادر و بازی کودکان، سکوی برداشت آب و ... مکان بسیار مناسبی برای حضور گردشگران، خانواده‌ها و طبیعت‌دوستان است.

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: در تعطیلات عید نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر از پارک‌های جنگلی استان بازدید کردند.

وی افزود: شماره تلفن رایگان 1504 ستاد خبری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در هر ساعت از شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردم طبیعت‌دوست است.

برچسب ها: استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 4:3 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

رئیس اداره جنگل منابع طبیعی سمنان خبر داد استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر

رئیس اداره جنگل منابع طبیعی سمنان خبر داد
استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی سمنان

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از بازدید بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی سمنان






به گزارشخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، بهزاد گلابیان عنوان کرد: در نوروز امسال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر نوروزی از پارک‌های جنگلی استان سمنان بازدید کردند.

وی تصریح کرد:‌ در استان سمنان که هم‌جواری با استان‌های خراسان رضوی، مازندران، گلستان و اصفهان را تجربه می‌کند، شمار زیادی از مسافران نوروزی برای استراحت پارک‌های جنگلی استان را انتخاب کردند.

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان عنوان کرد: میزان بازدید طبیعت‌دوستان در ایام نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 18 درصد افزایش یافته است.

گلابیان عنوان کرد: استان سمنان دارای 15 پارک جنگلی است که همه ساله به دلیل جاذبه‌های فراوان، چشم‌انداز‌های بسیار زیبا، هم‌جواری با خراسان رضوی و استقبال زائران امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا (ع) پذیرای طبیعت‌دوستان و گردشگران بی‌شماری از اقصی نقاط ایران هستیم.

وی گفت: مساحت کلی پارک‌های جنگلی استان بالغ بر 592 هکتار است که با دارا بودن امکانات اولیه از جمله آلاچیق، کباب‌پز، سرویس‌های بهداشتی، محل احداث چادر و بازی کودکان، سکوی برداشت آب و ... مکان بسیار مناسبی برای حضور گردشگران، خانواده‌ها و طبیعت‌دوستان است.

رئیس اداره جنگل و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: در تعطیلات عید نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر از پارک‌های جنگلی استان بازدید کردند.

وی افزود: شماره تلفن رایگان 1504 ستاد خبری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در هر ساعت از شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌های مردم طبیعت‌دوست است.

برچسب ها: استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , رئیس اداره جنگل منابع طبیعی سمنان خبر داد استقبال بیش از یک میلیون و 300 هزار مسافر ,

[ بازدید : 495 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 8:6 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات

دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات

26-255.jpg

اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات، هشتم اردیبهشت در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس با تاکید بر چالش‌ها و راه‌کارهای بازاریابی در صنعت بیمه و در 22 محور برگزار می‌شود.

دکتر مرتضی ملکی افزود: خدمات بیمه در سند چشم انداز 1404 ، آینده بازاریابی خدمات، نقش خدمات بیمه در اقتصاد دانش بنیان، توسعه خدمات جدید در صنعت بیمه، کارآفرینی و خدمات بیمه و روش‌های نوین در فروش خدمات بیمه از جمله محورهای این کنفرانس یک روزه است که با حضور کارشناسان، اساتید و متخصصان این صنعت بررسی خواهند شد.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با بیان اینکه موضوع بازاریابی خدمات و کیفیت آن به مسئله مهمی برای سازمان‌ها تبدیل شده و در این میان، صنعت بیمه به عنوان بازوی قوی اقتصادی در ایران عمل کرده است، افزود: متاسفانه میزان نفوذ بیمه در بین خانواده‌های ایرانی نسبت به آمارهای جهانی بسیار پایین است که چرایی این موضوع به عنوان محور اصلی این کنفرانس انتخاب شده تا با بررسی چالشهای پیش روی آن و ارائه راهکارهای علمی مناسب، قدمی در جهت برطرف شدن مشکلات پیش روی این صنعت برداشته شود.

دکتر ملکی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات به این همایش تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان تا بیستم فروردین برای ارسال چکیده و اصل مقالات خود فرصت دارند.

به گفته وی، مقالات برتر این کنفرانس در دو مجله علمی – پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چاپ می شوند.

برچسب ها: دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 7:48 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]