وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اشتغال ۱.۵ میلیون نفری در بخش تعاون


معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
اشتغال ۱.۵ میلیون نفری در بخش تعاون/ سهم تعاون در اقتصاد باید ۲۵ درصد باشد

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد یک و نیم میلیون اشتغال از سوی تعاونی‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: اشتغال ۱.۵ میلیون نفری در بخش تعاون/ سهم تعاون در اقتصاد باید ۲۵ درصد باشد


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدمحمود کلانتری در نشستی با محمد وکیلی استاندار سمنان به منظور امضای تفاهم نامه حمایت از تعاونی‌های این استان، گفت: 100 هزار تعاونی فعال و 680 اتحادیه سراسری در کشور فعالند.

وی تعاونی ها را متولی اعتماد عمومی در جامعه دانست و افزود: فقرزدایی در مناطق محروم کشور با روش توانمندسازی افراد کاربرد مهم تعاونی هاست.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی ها چشمه جوشان اشتغال هستند و در توسعه عدالت اجتماعی نقش مهم دارند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد یک و نیم میلیون اشتغال از سوی تعاونی‌های کشور خبر داد.

کلانتری تاکید کرد: تعاونی ها سرمایه اجتماعی تولید می کنند و با ایجاد اعتماد به پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور کمک می کنند.

وی اضافه کرد: تعاونی در جهان قدمتی 170 ساله و سازمان بین المللی تعاون قدمتی 120 ساله دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از انعقاد تفاهم نامه را ایجاد همگرایی در استانها، حمایت مدیران استانی از فعالیت تعاونی ها، افزایش سهم تعاونی ها در اقتصاد به میزان 25 درصد عنوان کرد.

سیدمحمود کلانتری از بیمارستانی در حال ساخت توسط تعاونی خدماتی بهداشتی با 77 نفر عضو ، تعاونی مصرف فرهنگیان در سمنان ، یک واحد تعاونی تولیدی گچ و یک تعاونی گاوداری در سرخه بازدید کرد.

برای ساخت این بیمارستان به عنوان اولین بیمارستان خصوصی استان سمنان تاکنون 220 میلیارد ریال هزینه شده و تا تکمیل آن 25 میلیارد ریال و برای تجهیز به 150 میلیارد ریال نیاز دارد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 50 بیمارستان در کشور به صورت تعاونی فعالند و 700 تعاونی خدماتی بهداشتی درمانی وجود دارد.

برچسب ها: معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اشتغال ۱.۵ میلیون نفری در بخش تعاون , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 12:32 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی در کانون همت برگزار شد

گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی در کانون همت برگزار شد
خبرگزاری شبستان: مسئول واحد خواهران کانون همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام)گفت: گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی و الگو برداری از سیره آن حضرت در زمینه همسرداری وتربیت فرزندان برگزار شد.

مرضیه ملا کاظمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در سمنان با اشاره به منزلت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) گفت: سبک زندگی فاطمی دارای زوایای زیبا و متعالی است.

وی ساده زیستی و دوری از دل بستگی‌های دنیوی را از مهمترین ویژگی این بانوی بزرگ اسلام برشمرد و ادامه داد: بانوان و زنان مسلمان باید سبک زندگی فاطمی که سبک زندگی یک انسان کامل و صحیح است، را الگو و سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

مسئول واحد خواهران کانون همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام) با اشاره به اینکه سبک زندگي نبوي و فاطمي براي هميشه به عنوان الگوهای صحيح زندگي اسوه خواهد بود اظهارداشت: بزرگترین افتخار امروز برای بانوان و زنان مسلمان این است که الگوی عملی آنها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشد.

وی با اشاره به هجمه تهدیدات فرهنگی دشمنان اظهار داشت: استفاده از سبک زندگی فاطمی می تواند جوانان را از این تهدیدات فرهنگی دشمن حفظ کند.

ملاکاظمی همچنین از تهیه و توزیع ویژه نامه گوشه هایی از سبک زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) براساس بیانات مقام معظم رهبری توسط کانون همت مسجد اهل بیت (علیهم السلام) خبرداد.

برچسب ها: گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی در کانون همت برگزار شد , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 12:29 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

استاندارسمنان:با وجود کالای داخلی، ادارات حق خرید کالای خارجی ندارند

استاندارسمنان:با وجود کالای داخلی، ادارات حق خرید کالای خارجی ندارند

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان تاکید کرد: با وجود نمونه کالاهای تولید داخل کشور ادارات و ارگان های دولتی حق خرید کالاهای خارجی را ندارند.

محمد وکیلی روز یکشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان افزود: باید تبلیغات مناسبی از کالاهای تولید داخل کشور انجام شود تا رغبت مردم به خرید آن افزایش یابد.

وی بر افزایش کیفیت تولید کالاهای داخلی با نظارت بیشتر دستگاه های مرتبط تاکید و خاطرنشان کرد: فواید استفاده از کالای داخلی و مضرات کالای قاچاق باید برای افکار عمومی تبیین شود.

وی از وجود قوانین متعدد و متفاوت در دستگاه های اجرایی برای مبارزه با قاچاق کالا انتقاد کرد و از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور خواست: دستورات یکپارچه ای در این زمینه صادر شود.

استاندار سمنان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از راهکارهای رونق اقتصادی در کشور برشمرد و ادامه داد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور، رفع بیکاری، رونق تولید داخلی و حل مشکلات اقتصادی را به همراه دارد.

مسوولان انتظامی و دستگاه های اجرایی مختلف عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در این نشست با ارایه آمار فعالیت در سال 1393، از افزایش 257 درصدی میزان کشفیات سوخت قاچاق و افزایش هزار و 200 درصدی کشفیات دارو خبر دادند.

ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در استان سمنان در سال گذشته در مجموع 68 میلیارد ریال اعلام شد.

برچسب ها: استاندارسمنان:با وجود کالای داخلی، ادارات حق خرید کالای خارجی ندارند , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 12:27 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

پرورش گل و گیاه شهر سمنان در گلخانه‌های شهر

پرورش گل و گیاه شهر سمنان در گلخانه‌های شهر


1408942828149_78489.pngمدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان از تولید بیش از 70 درصد گل و گیاه مورد نیاز این شهر در گلخانه‌های سمنان خبر داد و گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان می‌کوشد این میزان تولید را به 100 درصد گل و گیاه مورد نیاز برساند.

«امیر مظاهری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، افزود: با پیش‌بینی‌ها تا سال آینده همه‌ی گل و گیاه و نهال مورد نیاز و نگهداشت فضای سبز سمنان در گلخانه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این شهر تولید می‌شود.

وی اظهار کرد: عملیات مربوط به گلخانه‌ها و بسترهای تولید گل و گیاه این سازمان به‌منظور تولید گل‌های فصلی بهاره و تابستانه مورد نیاز فضای سبز شهری باهدف کاهش هزینه‌ها، تأمین گل و گیاه موردنیاز و افزایش توان اجرایی این سازمان آغاز شده است.

مظاهری افزود: با توجه به لزوم کاشت انواع گل‌های فصلی مناسب و رنگارنگ در سطح شهر به‌منظور ایجاد محیط با طراوت و شاد شهری برای شهروندان و نیز با توجه به محدود بودن دوره‌ی زندگی این گیاهان و لزوم تعویض این گل‌ها با گونه‌های جدید و مناسب پس از پایان هر فصل، سازمان پارک‌ها با پایان یافتن فصل زمستان، نسبت به تهیه و تولید و کاشت انواع گل‌های فصلی بهاری از جمله بنفشه و شب بو در سطح شهر اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سمنان تصریح کرد: هم‌اکنون نیز این مرکز، تولید بیش از 10 گونه گل فصلی زیبای تابستانه از جمله آهار، جعفری، اطلسی و ناز آفتابی را در برنامه کاری قرار داده شده است.

وی گفت: در حال حاضر با افزایش بسترهای تولید و نیز افزایش توان اجرایی سازمان در تولید گل و گیاه، بیش از 50 گونه انواع گل فصلی و دائمی و نیز انواع نهال و درخت مناسب و سازگار با شرایط آب و هوایی سمنان، در گلخانه‌ها و بسترهای تولید گل و گیاه سازمان پارک‌ها، در حال تولید است که بیش از 70 درصد گل و گیاه مورد نیاز، مرکز استان را شامل می‌شود.

مظاهری با اشاره به اهمیت توجه‌ی جدی به نگهداری فضای سبز و وجود مشکل همیشگی کم‌آبی در شهر سمنان گفت: مشارکت شهروندان در امر گسترش و نگهداری فضای سبز موجب می‌شود تا محیط شهری دلنشین‌تر شده و با زیبایی و جلوه‌های بصری بیشتری همراه باشد.

وی با مقایسه سرانه‌ی فضای سبز در شهر سمنان با میانگین کشوری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با توجه به پروژه‌های فضای سبز اجرا شده، سرانه این فضا در شهر سمنان بیش از میانگین کشوری است.

برچسب ها: پرورش گل و گیاه شهر سمنان در گلخانه‌های شهر , استان سمنان , شهرستان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 298 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 12:23 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

۱۳۰ شی تاریخی توسط ‌‌میراث فرهنگی استان سمنان ترمیم شد میراث فرهنگی

۱۳۰ شی تاریخی توسط ‌‌میراث فرهنگی استان سمنان ترمیم شد
میراث فرهنگی
خبرگزاری تسنیم: مسئول واحد حفاظت و مرمت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از مرمت بیش از 130 شی تاریخی موجود در مخزن این اداره کل از سال 91 تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، راضیه طاهری اظهار داشت: عکاسی، تنظیم شناسنامه تخصصی، انجام مطالعات تاریخی و هنری، مطالعات تطبیقی از جمله فعالیت‌های انجام شده بر روی اشیاء است.

وی در خصوص عملیات حفاظت و مرمت اشیای سفالی موجود در مخزن اداره کل گفت: پاکسازی، استحکام بخشی نقش‌های سطحی و ترک‌ها، موزون‌سازی بخش‌های رنگی از جمله عملیات انجام شده بر روی آثار سفالی است.

به گفته وی، در این راستا مرمت 20 نسخه و شش جلد کتاب خطی مربوط به چهل ستون سرخه و تعدادی نسخه خطی با مالکیت بخش خصوصی نیز انجام شد.

مسئول واحد حفاظت و مرمت اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: عکاسی، پاکسازی، استحکام بخشی قسمت‌های آسیب دیده با کاغذ تیشو (ژاپنی) از جمله فعالیت‌های مرمتی انجام شده در رابطه با نسخ خطی است

برچسب ها: ۱۳۰ شی تاریخی توسط ‌‌میراث فرهنگی استان سمنان ترمیم شد میراث فرهنگی , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:57 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

واژگونی خودرو در محور شاهرود - میامی دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

واژگونی خودرو در محور شاهرود - میامی دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

شاهرود - ایرنا- واژگونی یکدستگاه خودرو سواری تندر90 در کیلو متر 25 جاده شاهرود- میامی از توابع استان سمنان دو کشته و چهار زخمی برجاگذاشت.

به گزارش روزشنبه پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس راه شاهرود- میامی در این ارتباط افزود: این حادثه دیروز(جمعه) رخ داد و پس از اعلام وقوع سانحه، ماموران پلیس راه به صحنه اعزام شدند.

سرگرد حمید بزرگمهر ادامه داد: در این سانحه خودرو سواری از جاده منحرف و واژگون شد.

وی اضافه کرد: به علت شدت حادثه، دو نفر از سرنشینان خودرو، یک خانم 35 ساله و مردی فاقد هویت و مشخصات در دم جان باختند.

وی افزود: چهار مجروح این سانحه که یکی از آنان کودک است با بالگرد به بیمارستان شاهرود منتقل شدند.

بزرگمهر، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت واژگونی خودرو ذکر کرد و گفت: بارها به رانندگان توصیه شد که از رانندگی طولانی مدت و یا در حال خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند اما بی توجهی به این توصیه ها، حوادث تلخی را به همراه دارد.

برچسب ها: تصادف , واژگونی خودرو در محور شاهرود - میامی دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 278 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:55 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

۱۷ دوره آموزشی و کارگاه ترویجی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد

۱۷ دوره آموزشی و کارگاه ترویجی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد
خبرگزاری شبستان: مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری ۱۷ دوره آموزشی و کارگاه ترویجی برای بهره برداران بخش کشاورزی در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی مومن گفت: این جلسات آموزشی و کارگاه های ترویجی در قالب سایت های کانون یادگیری در شهرستان ها و با موضوعات عملیات زمستانه در مزارع و باغ ها، هرس درختان، برنامه انتقال یافته ها، تغذیه طیور، موضوعات مرتبط با مراحل داشت گندم، بهداشت شیر خام و کالیبراسیون سمپاش برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه های آموزشی ترویجی، بازدید از اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و مزارع نمایشی در حجم 375 نفر روز کار آموزشی انجام شد.

وی یادآوری کرد: اقدام برای اجرای مرحله دوم دوره آموزشی گندم برای بهره برداران و کارشناسان، ایجاد سایت های الگویی و کانون های یاد گیری با اولویت محصول گندم در یک ماه گذشته به اجرا درآمد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تهیه برنامه های رادیو و تلویزیونی، معرفی 45 نفر از زنان تولید کننده بخش برای برخورداری از طرح توانمندسازی زنان در تولید محصول سالم، اقدام برای جذب و به کارگیری سربازان سازندگی را دیگر اقدامات انجام شده یک ماه گذشته در این مدیریت دانست

برچسب ها: ۱۷ دوره آموزشی و کارگاه ترویجی جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:53 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

تفاهم نامه توسعه تعاونی های استان بین استاندار سمنان و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا

تفاهم نامه توسعه تعاونی های استان بین استاندار سمنان و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسیدتفاهمنامه توسعه تعاونی های استان سمنان بین استاندار سمنان و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف همگرایی و حمایت مدیران استانی از تعاونی ها به امضا رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ وکیلی استاندار سمنان در دیدار با معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی فضای تعاونی ها را فضایی مناسب برای فراهم نمودن کسب و کار در جامعه عنوان کرد و افزود: اگر فرصت ها در تعاونی ها احیاء شود میتواند بخش عمده ای از مشکلات کسب و کار را مرتفع نماید.
ایشان همچنین بر آسیب شناسی لازم برای رفع مشکلات تعاونی ها تاکید نمود . مهندس وکیلی با اشاره به نقش مهم بانک توسعه تعاون گفت: این بانک برای رفع مشکلات تعاونگران در ایجاد نقدینگی میتواند اثر گذار باشد. ایشان افزود: اتاق تعاون باید سهم خود را در دولت، قوی تر نماید تا بتواند نقش اجتماعی خود را در جامعه افزایش دهد.
استاندار سمنان همچنین نقش اتاق تعاون را به عنوان بازو و ارائه دهنده فکر تخصصی به تعاونیها مهم دانست و افزود: بسیاری از مشکلات تعاونی ها مدیریتی است و اتاق تعاون در این خصوص هم نقش ارزنده ای خواهد داشت. ایشان همچنین بر ارائه آموزشهای تخصصی و مدیریتی اتاق تعاون به تعاونگران تاکید کرد. مهندس وکیلی در ادامه با اشاره به نیاز کشور به توسعه گفت : برای گسترش و توسعه کشور راهی جز کارهای تعاونی وجود ندارد لذا باید روحیه کارهای جمعی را در کشور گسترش داد . معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم در این دیدار با اشاره به قدمت 170 ساله تعاون در دنیا گفت: دو میلیون و ششصد هزار تعاونی با یک میلیارد نفر عضو در دنیا وجود دارد و تجربه تعاونی ها مربوط به یک کشور نمی شود .
کلانتری با اشاره به کارکردهای تعاون گفت: فقر زدایی در مناطق محرم، ایجاد اشتغال، بسط عدالت اجتماعی در جامعه و رشد اقتصادی از جمله نقش های مهم تعاون در جامعه است . وی افزود: باید فرهنگ تعاون در کشور گسترش یابد و از سرمایه اجتماعی تعاونی ها در جهت منافع ملی استفاده نمود.
وی گفت: در حال حاضر 100 هزار تعاونی فعال در کشور داریم که یک میلیون و 500 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ابعاد مختلف تعاونی ها گفت باید از ظرفیت مردمی در هر استان برای توسعه تعاونی ها استفاده شود. ایشان با اشاره به تفاهنامه توسعه تعاونی ها گفت : ایجاد همگرایی و تشویق مدیران استان برای حمایت از تعاونی ها از جمله اهداف این تفاهمنامه است.

برچسب ها: تفاهم نامه توسعه تعاونی های استان بین استاندار سمنان و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹ ,

[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:46 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

عضویت رایگان اسامی فاطمه و زهرا در کتابخانه های عمومی استان سمنان

عضویت رایگان اسامی فاطمه و زهرا در کتابخانه های عمومی استان سمنان
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های استان سمنان با اشاره به برخی برنامه های فرهنگی این اداره کل در هفته بزرگداشت مقام زن، از عضویت رایگان دارندگان اسامی فاطمه و زهرا در کتابخانه ای عمومی این استان در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، علیرضا شاه حسینی گفت: در هفته بزرگداشت مقام زن برنامه هایی مانند عضویت رایگان دارندگان اسامی فاطمه و زهرا(سلام الله علیها) در طول هفته و عضویت نیم بهای کلیه بانوان در کتابخانه های عمومی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مراسم ویژه ای برای کارکنان خواهر اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان تدارک دیده شده است که در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار می شود.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب از طریق بازخوانی منابع با موضوع زن، خانواده، آثار امام خمینی(ره) و موضوع های مرتبط و برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی و هنری متعدد در کتابخانه های عمومی تحت پوشش از دیگر برنامه های این هفته است.

وی تاکید کرد: تجلیل از اعضای کتابخانه عمومی با حجاب برتر، تقدیر از کلیه کارکنان زن، تشکیل حلقه های صالحین ویژه بسیج خواهران، ارسال پیامک تبریک به جامعه زنان و کتابداران نیز در این هفته انجام می شود.

وی با اشاره به نقش محوری زنان و بیان فضائل حضرت زهرا(سلام الله علیها) و مقام زن گفت: ارزش گذاری به زن و مادر در واقع ارج نهادن به تمام خوبی ها و فداکاریهاست.

وی ادامه داد: زنان علاوه بر اثرگذاری در جامعه و خانواده، در ارتقای سطح کتابخوانی و ترغیب فرزندان به مطالعه نقش مهمی و اساسی دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: توجه خانواده ها به مقوله کتاب و کتابخوانی موجب تحولی عظیم در نوع نگاه فرزندان به خصوص کودکان به کتاب و کتابخوانی می شود

برچسب ها: عضویت رایگان اسامی فاطمه و زهرا در کتابخانه های عمومی استان سمنان , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:43 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]