وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

در پایان موج اول سفرهای نوروزی

سمنان - ایرنا - سرپرست پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک محور اصلی تهران - مشهد در محدوده استان سمنان اکنون نیمه سنگین است.

سرهنگ حسن خسروجردی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: روز چهارشنبه 9 فقره سانحه رانندگی در محورهای اصلی و فرعی این استان رخ داد که 17 تن در آنها مجروح شدند.

وی ادامه داد: از 9 فقره سانحه رانندگی روز گذشته در استان سمنان چهار فقره از نوع واژگونی بود.

وی تصریح کرد: علت سه فقره از سوانح رانندگی روز چهارشنبه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و علت سه فقره نیز بی توجهی راننده به جلو بود که تمام این موارد به خستگی رانندگان بازمی گردد.

خسروجردی افزود: چهار فقره از 9 مورد سانحه رانندگی روز گذشته در محورهای استان سمنان مربوط به خودروی پراید بود.

سرپرست پلیس راه استان سمنان با اشاره به موج بازگشت از سفر مسافران نوروزی در روزهای پایانی این هفته، به رانندگان توصیه کرد: با رعایت فاصله طولی، از شتاب پرهیز کنند و با سرعت مطمئنه برانند.

بیش از نیمی از مسیر تهران به مشهد از استان سمنان عبور می کند و محورهای این استان با استفاده از 33 دوربین سرعت سنج از سوی پلیس نظارت می شود.

برچسب ها: در پایان موج اول سفرهای نوروزی , استان سمنان , شهرستان سرخه , سال 93 , خبرگزاری سامی نیوز , اخبار حوادث ,

[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 7 فروردين 1394 ] [ 9:56 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

امام جمعه موقت سمنان: جناح های سیاسی برای تحقق شعار سال ظرفیت خود را افزایش دهند

امام جمعه موقت سمنان:

جناح های سیاسی برای تحقق شعار سال ظرفیت خود را افزایش دهند

- امام جمعه موقت سمنان گفت: جناح های مختلف سیاسی درون کشور ظرفیت خود را برای تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری افزایش دهند.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود: تمام گروه های سیاسی باید برای عملی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جدید تلاش کنند.

دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال 1394 عنوان شده است.

وی با اشاره به درگذشت بانوی مکرمه سکینه پیوندی مادر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور، یاد آور شد: مقام معظم رهبری با حضور در آئین ترحیم این بانو در تهران، اولین گام همدلی را برداشتند که باید الگوی همه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیانات رهبری دسیسه های سیاسی دشمن در مذاکرات هسته ای را بی ثمر کرده است، افزود: مسیری که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پیش گرفته است مسیر مورد نظر مقام معظم رهبری است.

عبدوس تصریح کرد: در مقابله با دشمن نباید به نتیجه فکر کرد بلکه باید دید آیا دشمن به اهداف خود رسیده است یا خیر و تاکنون دشمنان با جوسازی و هزینه های زیاد تلاش داشتند که ایران اسلامی را منزوی و ملت ایران را خسته کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران از افزایش تحریم ها و حمله نظامی دشمنان هراسی ندارد و کشورهای غربی نیز از امیتاز گرفتن از ایران در مذاکرات هسته ای ناامید هستند.

وی به اتفاقات اخیر در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: حمله یک کشور اسلامی که خود را خادم الحرمین می داند به یک کشور اسلامی دیگر برای تاثیرگذاری بر توافقات هسته ای ایران است.

خطیب جمعه موقت سمنان ادامه داد: کشور اسلامی حمله کننده به هوادارای رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدامی زده است.

برچسب ها: امام جمعه موقت سمنان: جناح های سیاسی برای تحقق شعار سال ظرفیت خود را افزایش دهند , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال93 ,

[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 7 فروردين 1394 ] [ 2:59 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]