وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

با صدور پیامی؛ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درگذشت ۲ خبرنگار کشورمان را تسلیت گفت

باصدور پیامی؛
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درگذشت ۲ خبرنگار کشورمان را تسلیت گفت
کاظم جلالی
خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت خبرنگاران ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، کاظم جلالی در پیام خود خطاب به مدیرعامل خبرگزاری تسنیمکه متن آن به دفتر این خبرگزاری در سمنان ارسال شده است؛ درگذشت خبرنگاران ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی را تسلیت گفت. متن کامل پیام جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی به شرح زیر است:

درگذشت میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز، از خبرنگاران کوشا و ارجمند موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب با نهایت تاثر، این مصیبت را به جامعه خبرنگاری، ورزشی و خانواده محترم این دو عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای آن دو بزرگوار غفران واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان، صبری عظیم و اجری جزیل، مسئلت دارم.

به گزارش تسنیم؛ میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز، شنبه گذشته به‌همراه اعضای تیم ملی عازم اتریش شدند و پس از یک روز حضور در وین به بارسلون سفر کردند تا پس از پوشش خبری بازی بارسلونا و رئال مادرید، برای ارسال اخبار بازی ایران برابر شیلی و سوئد بار دیگر کنار تیم ملی حاضر شوند اما در سانحه هوایی فرانسه جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

برچسب ها: کاظم جلالی , نماینده شاهرود , تسلیت به خبرنگاران , سال94 , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , با صدور پیامی؛ رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درگذشت ۲ خبرنگار ,

[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 فروردين 1394 ] [ 11:56 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

فرماندار سمنان: بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی سمنان امسال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی سمنان امسال برگزار می‌شود سمنان:
بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی سمنان امسال برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی استان سمنان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین در جلسه پیگیری برگزاری نمایشگاه کنگره 3 هزار شهید استان سمنان با اشاره به اینکه سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرایی شدن سیاست‌های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: امسال در اردیبهشت‌ماه شاهد بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی استان از ابتدای آغاز هشت سال دفاع مقدس تاکنون خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره فضای معنوی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ایجاد خواهد کرد، بیان داشت: ارائه دستاوردهای دفاع مقدس در این نمایشگاه با زبان هنر بخشی از این برنامه‌های این کنگره است.

فرماندار شهرستان سمنان با بیان اینکه زمین اداره کل ورزش و جوانان استان در مجاورت کانون الغدیر سمنان به عنوان زمین محل برگزاری نمایشگاه انتخاب شد، ادامه داد: با همکاری سازمان عمران شهرداری، این زمین تحویل کمیته برگزاری نمایشگاه شد.

در این جلسه و بازدید فرماندار سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره راه و ترابری شهرستان و نمایندگان برگزاری نمایشگاه حضور داشتند.

برچسب ها: فرماندار سمنان: بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی سمنان امسال برگزار می‌شود , سال 94 , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , فرماندار سمنان سعدالدین ,

[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 فروردين 1394 ] [ 6:28 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

یک دستگاه اتوبوس در محور سرخه- آرادان واژگون شد

خبرگزاری شبستان: سرپرست پليس راه استان سمنان از واژگونی يك دستگاه اتوبوس بامداد امروز در محور سرخه - آرادان استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردي با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 2:52 بامداد امروز به مركز فوريت هاي پليسي اعلام شد.

وی با اشاره به كشته و مجروح شدن در اثر واژگوني این اتوبوس اظهار داشت: دو نفر در این حادثه جان باختند و11 مجروح اين سانحه نيز براي مداوا به بيمارستان گرمسار منتقل شدند.

وی ادامه داد: اين سانحه روبروي شهرك صنعتي آرادان استان سمنان رخ داد.

خسروجردي، ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي را علت واژگوني اتوبوس اعلام و از بي توجهي برخي از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر به هشدارها و توصيه هاي پليس به شدت انتقادكرد.

سرپرست پليس راه استان سمنان با اشاره به برنامه هاي ويژه پليس در طرح نوروزي براي كاهش تصادفات، از عموم مردم و مسافران خواست در صورت مشاهده رفتارهاي خطرناك رانندگان، بي درنگ مراتب را به پليس اعلام كنند.

وی با اشاره به حجم تردد در محورهای استان سمنان، اظهار داشت: به واسطه بازگشت زائران حرم امام هشتم شیعیان(ع) از مشهد مقدس به سمت تهران، جاده های استان با بار ترافیکی نیمه سنگین روبرو هستند.

خسروجردي،همچنین افزود: لذا از هموطنان عزیزمان خواستاریم تا با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین فاصله طولی با خودروی مقابل سفری امن را برای خود و خانواده هایشان تضمین کنند.

برچسب ها: یک دستگاه اتوبوس در محور سرخه- آرادان واژگون شد , سال94 , حوادث , استان سمنان , شهرستان سرخه , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 فروردين 1394 ] [ 5:49 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

برگزاری شب هفتم مادر رییس جمهوری با حضور حسین فریدون در سرخه

مراسم شب هفت درگذشت مادر ریاست جمهوری با حضور حسین فریدون برادر رییس جمهوری ،محمدوکیلی استاندار سمنان و شماری از مسوولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری سامی نیوز در این مراسم که عصر روز ششم فروردین ماه در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد،حجت الاسلام ولمسلمین سیدابوالقاسم شجاعی عضو جامعه وعاظ تهران با تجیلل از والده رییس جمهوری اظهار کرد: ایشان بانوی مومنه بوده که مورد توجه خداوند باریتعالی بوده که فرزندانی چنین مومن و متعهد در دامان وی پرورش و تربیت شده است.

عضو جامعه وعاظ تهران از خانوده دکتر روحانی به عنوان خانواده ای مردمی و مورد احترام آحاد مردم یاد کرد و گفت: پدر رییس جمهوری نیز انسانی مومن و خیر بوده که مورد توجه و اعتماد مراجع بزرگی همچون آیت ا... بروجردی و گلپایگانی بوده است.

حجت الاسلام ولمسلمین شجاعی با اذعان به اینکه امروز مقام معظم رهبری ناخدای کشتی انقلاب اسلامی است افزود: بی تردید مقام معظم رهبری با درایت و رهبری حکیمانه خود کشتی انقلاب را به خوبی و به سلامت از حوادث گذرانده است.

وی، دکتر روحانی را رییس جمهوری شجاع و باتدبیر خواند و گفت: دکتر روحانی با شجاعت و شهامتی مثال زدنی توانسته از حقوق ملت و کشور دفاع و با منطق جایگاه ایران اسلامی را به دنیا معرفی کند.

این خطیب برجسته همچنین با اشاره به ایام فاطمیه گفت: دنیای قلم و تفکر در وصف حضرت زهرا (س) عاجز است چرا که حضرت فاطمه یک طرف خلق و تمام خلقت در طرف دیگر خلقت قرار دارند .

حجت الاسلام و المسلمین شجاعی با اشاره به جایگاه رفیع و بلند بانوی دو عالم، اذعان کرد: امام زمان (عج) فرمودند وقتی من ظهور کنم به آنچه علی (ع) و فاطمه (س) گفته اند عمل می کنم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، همچنین پس از این مراسم،حضار و خانواده رییس جمهوری با حضور بر سر مزار بانو سکینه پیوندی ضمن قرائت فاتحه به مادر رییس جمهوری ادای احترام کردند.


شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

شب هفتم مادر رییس جمهوری -سرخه

برچسب ها: برگزاری شب هفتم مادر رییس جمهوری با حضور حسین فریدون در سرخه , شهرستان سرخه , استان سمنان , سال ۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 فروردين 1394 ] [ 8:31 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]