وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

وکیلی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است

وکیلی تاکید کرد:

رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است

محمد وکیلی استاندار سمنان





سمنان- استاندار سمنان ضمن تاکید بر این که رمز عبور و پشت سر گذاشتن تحریم ها و حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه همدلی وهمزبانی است گفت: باید در جهت تحقق همدلی و همزبانی ملت و دولت تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان محمد وکیلی در دیدار کارکنان و مدیران ستادی استانداری سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و اشتغال جوانان باید برنامه ریزی و پیگیری داشت افزود: مسئله اعتیاد، طلاق و خانواده های بی سرپرست از دیگر مسائلی است که باید در سال همدلی و همزبانی به آنها توجه و رسیدگی شود و همه مسئولین باید تلاش کنند با ارائه راهکارهای عملی و اجرایی آمار طلاق را کا هش دهند و جلوی تزلزل خانواده ها را بگیرند.

استاندار سمنان رفع ناهنجاریها و ارائه راهکارهای مؤثر برای حل معضلات اجتماعی را از مهمترین وظایف در سال جدید بر شمرد و خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه دستگاههای اجرایی خدمتگزاری به مردم بعنوان کار فرمایان است و مدیران و کارکنان بعنوان خدمتگزاران به مردم باید در جهت حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی آنان تلاش کنند و مردم احساس کنند مسئولین در همه وقت در دسترس و در کنار خودشان هستند.

وکیلی تصریح کرد: دولت در سال ۹۳ تلاش مضاعفی در عرصه حل مشکلات اقتصادی با کنترل تورم، ثبات اقتصادی و تلاش برای خروج از رکود و تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت اقتصادی و جذب و جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیتهای تولیدی داشت.

وی ترویج امر به معروف و نهی از منکر رادر جامعه یکی از ابعاد مهم کار فرهنگی دانست و عنوان کرد: مهمترین امر به معروف حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و امروز حفظ انقلاب از ارزشمندترین اقدامات در جامعه اسلامی است.

استاندار سمنان اذعان داشت: شرایط کشورهای منطقه را اگر بررسی کنیم می بینیم عربستان برای اینکه یک کشور را وادار به اجرای خواسته های خود کند به آن کشور حمله می کند و شهرهای یمن را بمباران می کند و افغانستان و عراق مسائل خاص خودشان را دارند ولی ایران اسلامی به برکت حضور مردم و رهبریهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به یک جزیره امن تبدیل شده و دولت با عزت و اقتدار خواسته ها و اهداف مردم را دنبال میکند .

وکیلی همچنین به وظایف کاری در سال ۹۴ اشاره داشت و ابراز داشت: تلاش بیشتر برای ارائه خدمات رسانی به مردم ، ایجاد رضایتمندی عمومی، تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی ، ترویج اخلاق و ارزشهای اسلامی در جامعه از برنامه مهم کاری است .

برچسب ها: سمنان وکیلی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است , استان سمنان , سال94 , خبرگزاری سامی نیوز , وکیلی استاندار ,

[ بازدید : 324 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 11:56 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

سرپرست میراث فرهنگی سمنان خبر داد اجرای تور نیم‌روزی بیابان‌گردی ویژه نوروز در سمنان

سرپرست میراث فرهنگی سمنان خبر داد
اجرای تور نیم‌روزی بیابان‌گردی ویژه نوروز در سمنان

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان از برگزاری تور نیم‌روزی بیابان‌گردی ویژه ایام نوروز در سمنان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای تور نیم‌روزی بیابان‌گردی ویژه نوروز در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان سمنان، آرزو گلکار اظهار داشت: اجرای این تور از ابتدای نوروز امسال آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این تور همه روزه ساعت 8:30 صبح و 14:30 عصر برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این تور آشنایی مسافران نوروزی با بیابان‌گردی و جاذبه‌های گردشگری بیابان است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان با بیان اینکه تور بیابان‌گردی به مقصد کوه سرخ و همای سعادت و کویر خوریان برگزار می‌شود، افزود: تور رایگان سمنان‌گردی نیز همه روزه برگزار می‌شود.

گلکار با بیان اینکه شرکت در تور سمنان‌گردی نیز برای عموم مردم استان سمنان و مسافران نوروزی آزاد است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها ساعت 9 و عصرها ساعت 17 با حضور در پارک 17 شهریور سمنان، پارک سیمرغ (شرق سمنان) و پارک جنگلی سوکان (غرب سمنان) در این تورها شرکت کنند.

وی افزود: این تور شامل بازدید از موزه گرمابه پهنه، موزه مهر و سکه، خانه تاریخی تدین، خانه تاریخی طاهری، آب انبار ناسار، مسجد امام (مسجد سلطانی)، مسجد جامع و منار سلجوقی، میدان ارگ و سایر اماکن دیدنی شهر سمنان است.

سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری شهرستان سمنان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تور بیابان‌گردی و سمنان‌گردی با شماره 09355473342 تماس بگیرند.

برچسب ها: استان سمنان , سرپرست میراث فرهنگی سمنان خبر داد اجرای تور نیم‌روزی بیابان‌گردی ویژه نوروز در سمنان , شهرستان سرخه , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 306 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 4:53 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی سمنان خبر داد صدور 5 فقره جواز برای احداث واحدهای صنایع کشاورزی در سمنان

مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی سمنان خبر داد
صدور 5 فقره جواز برای احداث واحدهای صنایع کشاورزی در سمنان

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پنج فقره جواز تاسیس واحدهای فرآوری بخش کشاورزی در ماه گذشته در این استان خبر داد

خبرگزاری فارس: صدور 5 فقره جواز برای احداث واحدهای صنایع کشاورزی در سمنان

رحمت‌الله کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: برای احداث این واحدهای تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی حدود 115 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت خواهد شد و برای آغاز فعالیت و به بهره‌برداری رسیدن نیز به حدود 16 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نیاز دارند.

وی افزود: این واحدهای تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی سالانه 11 هزار و 746 تن تولید خواهند داشت و از 47 هزار تن مواد خام استفاده خواهند کرد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: با راه‌اندازی این واحدها برای 86 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

کاشی تاکید کرد: این مجوزها برای احداث واحدهای فرآوری بخش کشاورزی در حوزه‌های زراعی، باغی، دام و طیور در شهرستان‌های دامغان، سمنان و شاهرود صادر شده است.

برچسب ها: صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی سمنان خبر داد صدور 5 فقره جواز برای احداث واحدهای صنایع کشاورزی در سمنان , استان سمنان , سرخه نیوز , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 4:31 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

بیش از ۱۱ هزار نفر از بناها و مکان های تاریخی و گردشگری سمنان بازدید کردند


بیش از ۱۱ هزار نفر از بناها و مکان های تاریخی و گردشگری سمنان بازدید کردند
خبرگزاری شبستان: فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان از بازدید ۱۱ هزارو۷۰۰ نفر از بناها ومکان های تاریخی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حسن سعدالدین درجلسه ای با اعضای ستاد نسبت به خدمات ارائه شده و شناسایی نقاط قوت و ضعف با اعلام این مطلب ،از اسکان بیش از 19 هزار نفر از مسافران در ایام نوروز در شهرستان سمنان خبر داد و گفت این آمار توجه به سال قبل 24درصد افرایش در این بخش را داشته است.

وی با توجه به کشیک بیش از 70 واحد صنفی بطور 24 ساعته در این ایام ، از فعال بودن 1000 واحد و ادامه این طرح تا 15 فروردین ماه خبر داد.

سعدالدین در حوزه راه وترابری و جاده نیز از حضور 13 اکیپ کشیک بطور 24 ساعته در جهت ارائه خدمات به مسافران و هموطنان اظهار داشت: با توجه به اینکه یک سوم سفرهای استان درحوزه شهرستان سمنان بوده ،از افزایش بیش از 12 درصدی مصرف بنزین از جایگاههای سمنان خبر داد.

فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمنان عبور بیش از 95 رام قطار بصورت روزانه از ریل راه آهن سمنان از جابجایی 3000 مسافر توسط قطار های محلی خبر داد وگفت: از این تعداد بیش از 1500 نفر در ایستگاه سمنان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خواستار تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص اقدامات انجام شده در هر حوزه شد.

در پایان مقرر شد: آموزش و پرورش نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی ستاد اسکان در مسیر ورودی شهر از مشهد به سمنان،اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نسبت به چاپ و توزیع نقشه های اطلاع رسانی ،شهرداری نسبت به نصب بنرها و مراکز تاریخی و امامزادگان در سطح شهر اقدام کنند.

برچسب ها: بیش از ۱۱ هزار نفر از بناها و مکان های تاریخی و گردشگری سمنان بازدید کردند , خبر گزاری سامی نیوز , استان سمنان , سال ۹۴ , گردشگری , فرماندار سمنان.سعدا ,

[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 4:18 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

با صدور پیام‌های جداگانه؛ استاندار سمنان درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت

با صدور پیام‌های جداگانه؛
استاندار سمنان درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت
درگذشت
خبرگزاری تسنیم: استاندار سمنان با صدور پیام های جداگانه، درگذشت همسر دبیر شورای نگهبان و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد زند وکیلی در این پیام خطاب به آیت‌الله سید احمد جنتی آورده است: با نهایت تأسف و تألم درگذشت همسر مکرمه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده ، از خداوند منّان رحمت واسعه برای آن مرحومه ، صبر و سلامتی برای شما و کلیه بازماندگان شریف مسئلت می نمایم."

پیام استاندار سمنان خطاب به علی جنتی نیز به شرح ذیل است: با نهایت تأسف و تألم درگذشت والده مکرمه را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده ، از خداوند منّان رحمت واسعه برای آن مرحومه ، صبر و سلامتی برای شما و کلیه بازماندگان شریف مسئلت می نمایم.

به گزارش تسنیم؛ همسر دبیر شورای نگهبان و مادر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه‌شب گذشته (ششم فروردین 94) به رحمت خدا رفت

برچسب ها: با صدور پیام‌های جداگانه؛ استاندار سمنان درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت , پیام تسلیت استاندار سمنان جناب وکیلی به ایت الله جنتی , خبرگ ,

[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 0:12 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان: سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود

مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان:
سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری سمنان، آن را تمرینی برای اجرا و طراحی برنامه بلندمدت این شهر دانست.

دکتر داود فیض در مراسم افتتاح دفتر نخبگان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، داوود فیض عصر امروز در نشستی با شهردار و مدیران شهری مرکز استان سمنان در سالن جلسات سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری سمنان اظهار داشت: سند چشم‌انداز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، تمرینی برای اجرا و طراحی سند چشم‌انداز و برنامه‌ای درازمدت برای شهر تاریخی سمنان است.

مدیر پروژه تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد تا این سند چشم‌انداز بر اساس پیش‌بینی‌ها، عملیاتی و محقق شود.

فیض با اشاره به‌ضرورت تدوین سند چشم‌انداز افزود: زمانی برنامه استراتژیک و درازمدت در برنامه‌های نظامی مرسوم بود اما به‌تدریج تدوین برنامه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی نیز مرسوم شد.

وی با اشاره به اینکه امروز تدوین سند چشم‌انداز در سازمان‌های دولتی و غیرانتفاعی نیز مرسوم شده است خاطرنشان کرد: البته در کشور ما در سطح ملی برنامه‌هایی نظیر سند علمی کشور و سند چشم‌انداز 20 ساله تدوین‌شده است؛ اما غیر از چند شهر کلان‌شهر، معمولاً در شهرهای کوچک‌تر و استان سمنان کمتر شاهد تدوین سند چشم‌انداز بوده‌ایم.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان بابیان اینکه امروزه تدوین سند چشم‌انداز به‌سرعت در شهرداری‌های بزرگ مرسوم شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بحث برندینگ و برند شهری در برخی شهرهای کشورمان نیز جدی شده و ازاین‌رو شاهد رشد و توسعه در شهرهایی نظیر یزد و اردبیل و دیگر شهرهای کشور بوده‌ایم؛ اما متأسفانه تاکنون در شهرداری‌های استان سمنان کمتر به این مهم توجه شده است.

فیض با اشاره به برنامه معرفی هزار شرکت موفق برتر دنیا افزود: بیش از 85 درصد این شرکت‌های موفق دارای برنامه بلندمدت و سند چشم‌انداز هستند.

وی بابیان اینکه پیشرفت و توسعه بدون سند چشم‌انداز و برنامه مدون اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: شهرداری نیاز به برنامه و سند چشم‌انداز حداقل 15 ساله هستند.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان تصریح کرد: اگر یک شهر از برنامه استراتژیک برخوردار نباشد؛ مسئولان و مدیران شهری سلیقه‌ای برخورد کرده و برنامه‌ها در راستا و در جهت یک افق از پیش طراحی‌شده اجرایی و عملیاتی نمی‌شوند

برچسب ها: مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان: سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود , خبرگزاری سامی نیوز , استان سمنان , سال 94 , داوود فیض ,

[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 0:4 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]