وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

میامی -سبزوار مرگ آفرین‌ترین جاده سمنان

norouzian (1 of 10).jpgمدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان با اشاره به حجم سفرها در نوروز امسال گفت: در مجموع براساس آمار اخذ شده از دستگاه‌های تردد شمار از 25اسفندماه گذشته تا 15 فروردین‌ماه شش میلیون و 97 هزار و 29 نفر در جاده‌های این استان تردد داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه‌سمنان، داود فهندژ سعدی در کارگروه ستاد سفر استان که با حضور استاندار برگزار شد اظهارکرد: محور میامی سبزوار را پرحادثه‌ترین جاده استان در نوروز امسال اعلام کرد و افزود: 23درصد تلفات منجر به فوت جاده‌ای استان در نوروز مربوط به این آزادراه بوده که بیشتر آنها واژگونی است لذا لازم است در آن مجتمع‌ها و استراحتگاه‌هایی در بین راه احداث شود.

میامی -سبزوار جاده مرگ

ایوانکی –تهران پرترددترین محور استان

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: همچنین محور ایوانکی –تهران پرترددترین محور استان در نوروز امسال بوده است.

میامی- شاهرود پرسرعت ترین محور سمنان

این مقام مسوول به سرعت بالای خودروها در شبکه‌های بزرگراهی این استان اشاره و تصریح‌کرد: میامی شاهرود با 98کیلومتر در ساعت رکوردار است و میانگین سرعت در محور شاهرود میامی نیز 93 کیلومتر بوده که در جایگاه بعدی است.

وی اضافه کرد: برای بزرگراه‌هایی که میانگین سرعت خودروهای آن بیش از 90 کیلومتر است باید تمهیداتی اندیشیده شود تا از بروز حوادث رانندگی در آن جلوگیری شود.

کاهش بیش از شش درصدی تعداد سفرها در سمنان

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان از کاهش بیش از شش درصدی تعداد سفرها در استان خبرداد و خاطرنشان کرد: نوروز امسال تعدد سفرها 6.6 و تعداد مسافرانی که از طریق وسائل‌نقلیه عمومی جابجا شده اند چهار درصد کاهش داشته است.

سعدی به کاهش سفرها و مسافران در شهرستان‌های سمنان اشاره کرد و گفت: شهرستان سمنان در این ایام با رشد 2.2 درصدی مسافر روبرو بوده اما شهرستان شاهرود با کاهش 23.42 درصدی سفر با ناوگان عمومی روبرو بوده است.همچنین گرمسار با وجود رشد 8.4 درصدی سفرها با کاهش 32 درصدی مسافر روبرو بوده و به تعبیری از ناوگان اتوبوسی به سمت سفر با وسائل نقلیه شخصی حرکت کرده است. همچنین در شهرستان دامغان شاهد رشد 2.2درصدی سفرها در نوروز امسال از طریق ناوگان عمومی بوده‌ایم.

برچسب ها: میامی -سبزوار مرگ آفرین‌ترین جاده سمنان , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , تصادف ,

[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 17 فروردين 1394 ] [ 8:40 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]