وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد کشف بیش از 11.8 تن فرآورده‌های خام دامی در سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد
کشف بیش از 11.8 تن فرآورده‌های خام دامی در سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از کشف بیش از 11.8 تن فرآورده‌های خام دامی در اجرای طرح تشدید نظارتی در ایام تعطیلات نوروزی 94 در استان سمنان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف بیش از 11.8 تن فرآورده‌های خام دامی در سمنان

محمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت 968 مرکز عرضه و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در این استان از 20 اسفندماه سال 93 تا 14 فروردین سال 94 انجام شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تهیه، نگهداری و توزیع انواع فرآورده‌های خام دامی نظیر رستوران‌ها، کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور، سردخانه‌ها، قصابی، مرغ فروشی، مراکز بسته‌بندی گوشت، عرضه و ... در ایام تعطیلات نوروزی، بازرسان بهداشتی دامپزشکی با انجام بازدیدهای سرزده از این مراکز بر نحوه عرضه فرآورده‌های خام دامی به‌صورت بهداشتی نظارت داشته و با متخلفان بهداشتی برخورد قانونی به عمل آوردند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان، 13 اکیپ ثابت و سیار نظارتی متشکل از کارشناسان و دامپزشکان به‌صورت دو نوبت صبح و عصر و به‌صورت سرزده از واحدهای صنفی بازدید به عمل آورند.

سعیدی مقدار ضبطی انواع فرآورده‌های خام دامی را در این مدت زمانی 11 تن و 852 کیلوگرم اعلام کرد و افزود: در طول این ایام، بازرسان بهداشتی دامپزشکی با 2 هزار و 800 نفرساعت کار در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار توانستند ضمن بازدید از این مراکز، با موارد مشکوک برخورد قانونی کنند.

وی خاطرنشان کرد: درسال اجرای این طرح، 12 مورد از پرونده‌ها به مراجع قضایی معرفی و دو واحد تعطیل شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از هم‌استانی‌ها و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی مراتب را در مرکز استان از طریق سامانه رایگان 1512 و در شهرستان‌ها به ادارات دامپزشکی اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان اداره دامپزشکی در اسرع وقت در محل حاضر و به موضوع رسیدگی کنند.

برچسب ها: مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد کشف بیش از 11.8 تن فرآورده‌های خام دامی در سمنان , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 17 فروردين 1394 ] [ 12:0 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]