وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات

دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات

26-255.jpg

اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات، هشتم اردیبهشت در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس با تاکید بر چالش‌ها و راه‌کارهای بازاریابی در صنعت بیمه و در 22 محور برگزار می‌شود.

دکتر مرتضی ملکی افزود: خدمات بیمه در سند چشم انداز 1404 ، آینده بازاریابی خدمات، نقش خدمات بیمه در اقتصاد دانش بنیان، توسعه خدمات جدید در صنعت بیمه، کارآفرینی و خدمات بیمه و روش‌های نوین در فروش خدمات بیمه از جمله محورهای این کنفرانس یک روزه است که با حضور کارشناسان، اساتید و متخصصان این صنعت بررسی خواهند شد.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات با بیان اینکه موضوع بازاریابی خدمات و کیفیت آن به مسئله مهمی برای سازمان‌ها تبدیل شده و در این میان، صنعت بیمه به عنوان بازوی قوی اقتصادی در ایران عمل کرده است، افزود: متاسفانه میزان نفوذ بیمه در بین خانواده‌های ایرانی نسبت به آمارهای جهانی بسیار پایین است که چرایی این موضوع به عنوان محور اصلی این کنفرانس انتخاب شده تا با بررسی چالشهای پیش روی آن و ارائه راهکارهای علمی مناسب، قدمی در جهت برطرف شدن مشکلات پیش روی این صنعت برداشته شود.

دکتر ملکی با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات به این همایش تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان تا بیستم فروردین برای ارسال چکیده و اصل مقالات خود فرصت دارند.

به گفته وی، مقالات برتر این کنفرانس در دو مجله علمی – پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چاپ می شوند.

برچسب ها: دانشگاه سمنان، میزبان اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 18 فروردين 1394 ] [ 7:48 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]