وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان: همدلی و همزبانی دولت و ملت به گفتمان عمومی تبدیل شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان:

همدلی و همزبانی دولت و ملت به گفتمان عمومی تبدیل شود

سمنان - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با اشاره به لزوم تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها در تبدیل این شعار به یک گفتمان عمومی نقش آفرین باشند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی افزود: نقش رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی ها در تبیین و ترویج شعار امسال در جامعه مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی ها از توان بالای خود برای جهت دهی افکار عمومی و اندیشه اجتماعی استفاده کنند و به عنوان یکی از مهمترین بخش های جامعه، باید در تحقق و ترویج این شعار نقش داشته باشند.

کارخایی تاکید کرد: بخش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها به واسطه توانایی خود در برقراری ارتباط با جامعه و اطلاع رسانی، افکار سنجی و جهت دهی به افکار عمومی، واسطه بین مردم و مسئولین هستند و در این میان می توانند نقش موثری در برجسته سازی شعار امسال ایفا کنند.

وی تصریح کرد: رسانه و روابط عمومی به عنوان دو بال همسو باید برای ایجاد همدلی و همزبانی میان مردم با دولت و دولت با مردم، سیاستگزاری مناسبی در یک فضای تعامل و همکاری متقابل داشته باشند.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت موجب شکل گیری رفتارهای حمایتی متقابل برای حل مشکلات و مسائل مختلف می شود، ادامه داد: با تحقق شعار امسال امید و نشاط آفرینی در جامعه که از شعارهای مهم دولت تدبیر و امید است نیز در جامعه افزایش می یابد.

کارخایی بیان نقاط قوت و عملکردهای دولت، امید آفرینی و ایجاد آرامش و وحدت در جامعه، ایجاد صمیمیت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولین و کمک به جلب مشارکتهای عمومی را از وظایف واحدهای روابط عمومی و رسانه های برشمرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: شفافیت، صداقت، امانتداری، سرعت عمل در عرصه انعکاس اخبار صحیح و درست و آگاهی و افزایش امید و امیدواری در جامعه از سوی رسانه های بهترین گام برای تحقق شعار امسال است

برچسب ها: مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان: همدلی و همزبانی دولت و ملت به گفتمان عمومی تبدیل شود , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 21 فروردين 1394 ] [ 4:36 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]