وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان خبر داد انجام 883 بازرسی از خدمات‌دهی نوروزی به گردشگران

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان خبر داد
انجام 883 بازرسی از خدمات‌دهی نوروزی به گردشگران در سمنان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: 883 مورد بازرسی از خدمات‌دهی در ایام عید امسال در استان سمنان انجام شد.

خبرگزاری فارس: انجام 883 بازرسی از خدمات‌دهی نوروزی به گردشگران در سمنان






حسن اسلامی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در سمنان در خصوص خدمات ارائه ‌شده در ایام نوروز امسال در سطح استان اظهار داشت: در طول این ایام، 883 مورد بازرسی از اماکن و واحدهای خدمات‌دهی انجام پذیرفته که 31 واحد تذکر و 30 واحد مورد تشویق قرار گرفتند و دو مورد شکایات ثبت شده که در خصوص ثبت شکایات نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته‌ایم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری سمنان افزود: در ایام عید امسال، 40 کمپ و محل اسکان موقت از سوی شهرداری‌های استان تعبیه شده بود که بیش از 30 هزار نفر در آن اسکان یافتند.

اسلامی‌راد بیان داشت: 55 پایگاه اطلاع‌رسانی و خدمات‌دهی مستقر نیز به مسافران راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دادند که در حوزه درون‌شهری 35 پایگاه و برون‌شهری 20 پایگاه به مسافران و شهروندان خدمات ارائه کردند.

وی همچنین به فعالیت بالگردها در این ایام اشاره کرد و افزود: یک فروند بالگرد سازمان امداد و نجات به مدت پنج روز در شهرستان دامغان و پایگاه امداد نجات نعیم‌آباد مستقر بود که محورهای مواصلاتی استان خصوصاً محور دامغان- جندق را با 9 سورت پرواز پوشش امدادی داد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: یک فروند بالگرد سازمان امداد و نجات نیز برای پوشش شهرستان شاهرود و میامی مستقر بود؛ همچنین در این شهرستان‌ها 387 مورد امداد زمینی انجام پذیرفته است.

اسلامی‌راد اضافه کرد: در طول ایام نوروز امسال، 9 کمیته برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) در استان سمنان تشکیل شده بود؛ این کمیته‌ها شامل خدمات اسکان و رفاه، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات امداد و نجات، آمار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط‌زیست، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خدمات حمل و نقل و نظارت و تنظیم بازار بود.

برچسب ها: سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری سمنان خبر داد انجام 883 بازرسی از خدمات‌دهی نوروزی به گردشگران در سمنان , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , ,

[ بازدید : 214 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 21 فروردين 1394 ] [ 4:24 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]