وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

استاندار سمنان: اکتشاف وبهره برداری ازمعادن رویکرد اقتصادی امسال است

استاندار سمنان: اکتشاف وبهره برداری ازمعادن رویکرد اقتصادی امسال است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان شناسایی، اکتشاف و بهره برداری از معادن به منظور رونق اقتصادی و بهره برداری از ارزش افزوده این بخش را رویکرد اقتصادی امسال در این استان اعلام کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در کارگروه مشترک امور اقتصادی، آب و کشاورزی این استان، گفت: با توجه به ظرفیتها و توانائیهای مهم معدنی استان سمنان شناسائی ظرفیتهای معدنی برای اکتشاف و فعال شدن معادن از سیاستهای مهم صنعت و تولید در سال 94 است.

وی با تاکید بر فعال شدن معادن در استان سمنان افزود: با توجه به اعلام قبلی، دارندگان مجوز معدنی باید در مورد فعال کردن معدن تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان باید نسبت به شناسایی مناسب نقاط معدنی و اعلام ظرفیت برای اکتشاف آن توسط متقاضیان دارای شرایط در قالب دسترسی نرم افزاری، تلاش مضاعف داشته باشد و در این عرصه مقرر است پنجره ای واحد با حضور کارشناسان مربوطه برای انجام امور استعلامی و تسریع در روند کاری فعالیت کند.

وکیلی با تاکید بر ممانعت از خام فروشی مواد معدنی در استان سمنان، خاطرنشان کرد: شرایط و بستر ایجاد واحدهای فرآوری معدنی در کنار معادن استان سمنان ایجاد شود و همه دستگاههای اجرایی فعال کردن معادن را به منظور بهره گیری از توان این بخش در توسعه اقتصادی این استان، در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار سمنان با اشاره به وجود معادن غنی گچ ،خاطرنشان کرد: علمی کردن مراحل تولید و فرآوری این ماده خام به صورت محصولات متنوع به رونق تولید و ایجاد ارزش افزوده این ماده معدنی در استان سمنان کمک می کند.

ساماندهی نیازمندی های گلخانه های استان سمنان دیگر دستور کار نشست کارگروه مشترک امور اقتصادی، آب و کشاورزی این استان بود.

برچسب ها: استاندار سمنان: اکتشاف وبهره برداری ازمعادن رویکرد اقتصادی امسال است , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , محمدوکیلی زند استاندار سمنان ,

[ بازدید : 273 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 22 فروردين 1394 ] [ 5:38 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]