وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

فیروز پور به مهر خبر داد: کشف یک راس قوچ از شکارچی غیرمجاز در منطقه تپال شاهرود

فیروز پور به مهر خبر داد:

کشف یک راس قوچ از شکارچی غیرمجاز در منطقه تپال شاهرود

شکار یک راس قوچ وحشی در منطقه شکار ممنوع تپال
شاهرود - رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان شاهرود از دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه تپال خبر داد و گفت: یک راس قوچ وحشی و یک قبضه تفنگ شکاری دارای مجوز کشف و ضبط شد.

امامعلی فیروز پور بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه تپال شاهرود، بیان داشت: با تلاش یگان گشت و کنترل حفاظت از محیط زیست شهرستان طی روز جمعه گذشته در منطقه شکار ممنوع تپال، شکارچی مذکور با یک قبضه سلاح گرم دارای مجوز دستگیر شد.

وی افزود: متاسفانه یک راس قوچ توسط این شکارچی، شکار شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به روزهای میانی فصل بهار، گفت: عمده چهارپایان و حیوانات در این فصل به انتظار زادآوری هستند و شکار هر حیوان ممکن است جان تعداد بسیاری از آن گونه را تهدید کند.

فیروزپور اظهار داشت: شکار حیوانات در فصل زادآوری نه تنها غیرقانونی بلکه غیراخلاقی و عرفی است و در دین مبین اسلام نیز جایز شمرده نمی شود.

وی در خاتمه با اشاره به تشدید گشت های شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود در منطقه ادامه داد: با وجود تلاش های همکاران ما در این یگان، متاسفانه بعضا موارد تخطی از قانون توسط شکارچیان و علاقمندان به شکار مشاهده می شود که از همشهریان عزیز می خواهیم مراتب را در صورت مشاهده با مراجع ذی صلاح در میان بگذارند.

برچسب ها: فیروز پور به مهر خبر داد: کشف یک راس قوچ از شکارچی غیرمجاز در منطقه تپال شاهرود , استان سمنان , اخبارشاهرود , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 1050 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 10:44 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]