وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود:

رییس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود:

شکارچی مختلف 18میلیون ریال جریمه شد

شاهرود- ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود گفت: یک نفر به اتهام شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در دادگاه به پرداخت 18میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امامعلی فیروز پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این متهم جمعه هفته قبل در منطقه شکار ممنوع تپال شاهرود توسط محیط بانان همراه با لاشه حیوان و یک قبضه اسلحه بازداشت شد.

وی اضافه کرد: بهار زمان زاد و ولد حیات وحش است و شکار در این فصل نه تنها غیرقانونی است بلکه از نظر عرفی و شرعی نیز خلاف است.

وی یادآور شد: با توجه به گشت شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست بعضا مواردی از شکار غیرمجاز گزارش می شود و علاقه مندان به محیط زیست در صورت مشاهده چنین مواردی آن را به اداره حفاظت محیط زیست شاهرود اطلاع دهند.

منطقه شکار ممنوع تپال با 30 هزار هکتار وسعت در شمال غربی شهرستان شاهرود واقع است و منطقه ای کوهستانی و دشتی است.

تپال با چشم اندازهای بسیار زیبا از دیرباز محل مناسبی برای زیستگاه حیات وحش و محل مناسبی نیز برای بازدید دوستداران و علاقه مندان به طبیعت است.

این منطقه به لحاظ واقع شدن در مجاورت شهرستان شاهرود و مجن موقعیت خاصی دارد و دسترسی گردشگران و دوستداران طبیعت با کمترین زمان به این منطقه امکان پذیر است.

از گونه های حیات وحش این منطقه می توان قوچ و میش ، کل و بز ، آهو ، خرس قهوه ای ، پلنگ ، کبک ، کیهو ، کبک دری ، شغال ، و انواع پرندگان وحشی را نام برد.

برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود: , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 1172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:11 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]