وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان تأکید کرد ارتقای توانمندی بانوان شاغل در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان تأکید کرد
ارتقای توانمندی بانوان شاغل در بخش کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان گفت: کمیسیون امور بانوان این سازمان باید به عنوان اتاق فکر برای ارتقای توانمندی بانوان شاغل در بخش کشاورزی عمل کند.

خبرگزاری فارس: ارتقای توانمندی بانوان شاغل در بخش کشاورزی در سمنان





به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن با حضور رئیس سازمان، معاونان و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از بانوان شاغل در این سازمان تجلیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این مراسم با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم (ص) در خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) که وی را سید و سرور زنان جهان و عالمیان دانستند، بهره‌مندی از سیره آن بانوی بزرگوار را بر همه بانوان فرض دانست.

سیدحسن میرعماد گفت: حال که حضرت فاطمه زهرا (س) سرور زنان عالم بوده، پس تأمل در زندگی و الگو گرفتن از آن بانوی اسوه بسیار باارزش است.

وی افزود: کمیسیون امور بانوان باید به عنوان اتاق فکر برای سازمان عمل کند و در حوزه توانمندسازی زنان روستایی فعال در بخش کشاورزی کارهای متنوعی انجام دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به نقش اثرگذار زنان روستایی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی لازم است توان نهفته بانوان روستایی شناسایی شود و از طریق انتخاب چند مکان در استان به صورت آزمون، با شروع کار عملیاتی توانمندی زنان در این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم گفت: قدردان نظام جمهوری اسلامی هستیم که فرصت مناسبی برای بروز استعدادهای بانوان در اختیار آن‌ها قرار داده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا میرزائیان افزود: ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) باید عملی باشد.

وی ادامه داد: امروز لازم است مراقب آسیب‌های فراروی زنان باشیم و از کنار آن بی‌تفاوت گذر نکنیم؛ تجلیل از بانوان در مناسب‌های خاص نیمی از راه است و باید ببینیم که در زندگی چقدر پیرو حضرت فاطمه (س) هستیم.

این مسئول افزود: باید پوشش، اخلاق و رفتار، گفت‌وگو با دیگران، حضور در مجالس و محیط کاری نیز نشأت گرفته از رفتار و سیره آن بانوی اسوه باشد.

در این جلسه، همچنین از سوی مشاور رئیس سازمان در امور بانوان و بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گزارشی از اقدامات انجام شده یکساله، تشکیل کمیسیون امور بانوان و اهداف آن، فرصت‌های پیش‌روی بانوان برای بروز توانمندی، درخواست‌ها، مسائل و مشکلات مطرح و در پایان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از بانوان این سازمان تقدیر شد.

برچسب ها: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان تأکید کرد ارتقای توانمندی بانوان شاغل در بخش کشاورزی , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 23 فروردين 1394 ] [ 11:12 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]