وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

وکیلی: بانکها بازوهای اقتصادی و موتور محرکه رونق تولید در استان سمنان هستند

خبرگزاری سامی نیوز:







وکیلی: بانکها بازوهای اقتصادی و موتور محرکه رونق تولید در استان سمنان هستند

وکیلی گفت: بانکها بازوهای اقتصادی و موتور محرکه رونق تولید در استان سمنان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ اولین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان سمنان با حضور وکیلی استاندار سمنان ، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری ، رؤسا و سرپرستان بانکها و جمعی از مدیران دستگاههای اجرائی برگزار شد . در این جلسه وکیلی بانکها را بازوهای اقتصادی استان و عامل اساسی و موتور محرکه رونق تولید در سطح استان برشمرد و افزود : امسال سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی است این همدلی در سطح بانکها تعامل مناسب و داشتن زبان مشترک تسهیلات گیرنده و تسهیلات دهنده است ایجاد رابطه مناسب بین بانکها و مشتریان و شناخت مسائل و مشکلات مشتریان موجب همدلی می گردد و اگر همدلی ایجاد شد همزبانی را به همراه دارد و همدلی ایجاد کردن در ارتباط با مشتری امر بسیار مهمی است .
استاندار سمنان مشتریان بانکها را شرکا و مشارکت کنندگان در امر تولید برشمرد و افزود : با مشتریان باید رابطه مشارکتی ایجاد گردد و در یک رابطه نزدیک و چهره به چهره زبان مشترک و تعامل ایجاد شود و بانکها با سرکشی و بازدید از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها موجب رونق تولید و ادامه خط تولید و ایجاد اشتغال شوند .
استاندار سمنان امسال را بنابر فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) سال سرمایه گذاری ، رونق اقتصادی و حمایت از تولید و محدود شدن واردات بی رویه برشمرد و گفت : نقش بانکها در تحقق سال سرمایه گذاری و رونق اقتصادی بسیار مهم و اساسی است بانکها با اولویت بخشیدن به واردات مواد اولیه و مورد نیاز که در داخل تولید ندارد می توانند از اختصاص سرمایه برای واردات غیر ضروری جلوگیری کنند و در این عرصه بانکها به تولید پایدار برای شکل گیری اقتصاد سالم ، کمک به صادرات خصوصا صادرات غیر نفتی می توانند نقش آفرین باشند .
استاندار سمنان همچنین حمایت از معادن استان خصوصا صادرات مواد معدنی و فراوری شده و کمک به اشتغال و تلاش برای جذب سرمایه گذاری و حفظ اشتغال را موجب حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و تخصیص اعتبارات توسط بانکها به واحدهای تولیدی که در عرصه اشتغال تلاش می کنند را بسیار مهم برشمرد . وی همچنین به تشکیل کمیته ای برای پیگیری معوقات بانکی توسط معاون برنامه ریزی استانداری تاکید کرد و افزود : باید کسانیکه پول از بانکها که پول مردم است گرفته اند برای استمرار تولید و صنعت به بانکها برگردد و اخذ معوقات بانکی از سیاستهای دولت یازدهم در راستای کمک و حمایت به بانکها است . استاندار سمنان همچنین بر بستر سازی برای تامین منابع مالی گردش پولی سرمایه گذاران در استان توسط بانکها تاکید کرد و افزود : عملکرد بانکها در تامین منابع مالی از تهران مورد ارزیابی قرار می گیرد و هر بانکی که بتواند با پیگیری ، چانه زنی و بستر سازی منابع بیشتری خصوصا در عرصه سرمایه گذاری در استان تامین کند مورد تشویق قرار می گیرد .
وکیلی همچنین بر استفاده از فرصت صندوق توسعه ملی برای افزایش سهم استان ، انجام تعهدات مربوطه به تسهیلات تکلیفی ، همراهی بانکها و موسسات غیر دولتی در کنار بانکهای دولتی ، حضور همه جانبه بانکها در خانه سرمایه گذاری استان ؛ کمک به واحدهای مشکل دار برای حفظ اشتغال و تولید تاکید کرد . وی همچنین گفت : موسسات مالی غیر دولتی باید دارای هویت و مجوز برای فعالیت باشند و در این عرصه باید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد تا مردم نسبت به هویت و مجوز داشتن آنها آگاهی لازم را داشته باشند . در این جلسه کلانتری مدیریت شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون بانکهای استان گزارشی از وضعیت بانکها و جمعی از سرپرستان بانکها مسائل و مشکلات خودشان را مطرح کردند .

برچسب ها: وکیلی: بانکها بازوهای اقتصادی و موتور محرکه رونق تولید در استان سمنان هستند , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 فروردين 1394 ] [ 7:24 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]