وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در گفت‌وگو با تسنیم:

تحقق «همدلی و هم‌زبانی» نگاه دولت به داخل را می‌طلبد
علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی
خبرگزاری تسنیم:رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به نامگذاری امسال ازسوی مقام معظم رهبری به نام سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی از ظرفیت مردمی استفاده کند.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درسمنان، با اشاره به اینکه «همدلی و هم‌زبانی» با اعتماد متقابل دولت و مردم ممکن است اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تنها با همدلی و هم‌زبانی دولت و مردم امکان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال برای دولت فرصت مناسبی را فراهم آورده است تا به اهداف مدنظر خود برسد بیان کرد: دولت باید قدر شعار امسال و هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری را که جلوی سوء استفاده‌های دشمنان را گرفت بداند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «همدلی و هم‌زبانی»کلیدحل مشکلات کشور است، «همدلی و هم‌زبانی» را لازمه درونی سازی اقتصاد کشور عنوان و خاطرنشان کرد: دولت باید برای ایجاد آن اعتمادمردم را جلب کند.

خسروی با اشاره به اینکه همه طیف‌ها و سلایق در کشور به دنبال پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران هستند بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری، این پیام مهم را به دنیا صادر کرد که هیچ اختلافی در کشور ما وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در پیام خود وظایفی را متوجه دولت و ملت کردند تصریح کرد: البته باید دانست که وظیفه دولت در این راه بسیار سنگین‌تر است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود اختلاف‌نظر در بخش‌های مختلف در کشورها، امری طبیعی است خاطرنشان کرد: اما همه سلایق و طیف‌ها، تنها به دنبال توسعه کشور هستند و حمایت از دولت‌ها نیز بخشی از راه رسیدن به این هدف است.

خسروی بابیان اینکه ملت، مجلس شورای اسلامی و دولت باهم همگام و همدل هستند تصریح کرد: شعار امسال برای تیم‌های مذاکره‌کننده پیامی دارد و آن این است که تیم مذاکره‌کننده با پشتوانه یک ملت 75 میلیونی صحبت می‌کند.

وی افزود: با این پیام وحدت‌آفرین مقام معظم رهبری، جهت‌گیری همه سلایق در کشور یکی شده و همه طیف‌ها، یک‌صدا از دولت حمایت می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در ابتدای فعالیت‌ خود، برخی شعارها را بیان می‌کرد که این شعارها در واقع انتقاد و تخریب دولت قبل بود خاطرنشان کرد: البته دیدیم که دولت با تذکر به‌جای مقام معظم رهبری حرکت خود را اصلاح کرد و در یک سال گذشته درمجموع، عملکردی روبه‌جلو داشته است.

خسروی با اشاره به اینکه دولت در مجموع تا کنون در سیاست خارجی عملکردی مناسب داشته است، درباره عملکرد دولت در سیاست داخلی عنوان کرد: البته در جهت‌گیری سیاست داخلی دولت اشکالاتی وجود دارد که این مهم قابل ترمیم است

برچسب ها: رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان در گفت‌وگو با تسنیم: , استان سمنان , نمایندگان مجلس , علیرضا(جواد)خسروی , شهرستان سرخه , سال ۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 5 فروردين 1394 ] [ 1:10 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]