وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان: سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود

مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان:
سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری سمنان، آن را تمرینی برای اجرا و طراحی برنامه بلندمدت این شهر دانست.

دکتر داود فیض در مراسم افتتاح دفتر نخبگان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، داوود فیض عصر امروز در نشستی با شهردار و مدیران شهری مرکز استان سمنان در سالن جلسات سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری سمنان اظهار داشت: سند چشم‌انداز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، تمرینی برای اجرا و طراحی سند چشم‌انداز و برنامه‌ای درازمدت برای شهر تاریخی سمنان است.

مدیر پروژه تدوین سند چشم‌انداز فرهنگی شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد تا این سند چشم‌انداز بر اساس پیش‌بینی‌ها، عملیاتی و محقق شود.

فیض با اشاره به‌ضرورت تدوین سند چشم‌انداز افزود: زمانی برنامه استراتژیک و درازمدت در برنامه‌های نظامی مرسوم بود اما به‌تدریج تدوین برنامه در حوزه‌های تجاری و اقتصادی نیز مرسوم شد.

وی با اشاره به اینکه امروز تدوین سند چشم‌انداز در سازمان‌های دولتی و غیرانتفاعی نیز مرسوم شده است خاطرنشان کرد: البته در کشور ما در سطح ملی برنامه‌هایی نظیر سند علمی کشور و سند چشم‌انداز 20 ساله تدوین‌شده است؛ اما غیر از چند شهر کلان‌شهر، معمولاً در شهرهای کوچک‌تر و استان سمنان کمتر شاهد تدوین سند چشم‌انداز بوده‌ایم.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان بابیان اینکه امروزه تدوین سند چشم‌انداز به‌سرعت در شهرداری‌های بزرگ مرسوم شده است، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بحث برندینگ و برند شهری در برخی شهرهای کشورمان نیز جدی شده و ازاین‌رو شاهد رشد و توسعه در شهرهایی نظیر یزد و اردبیل و دیگر شهرهای کشور بوده‌ایم؛ اما متأسفانه تاکنون در شهرداری‌های استان سمنان کمتر به این مهم توجه شده است.

فیض با اشاره به برنامه معرفی هزار شرکت موفق برتر دنیا افزود: بیش از 85 درصد این شرکت‌های موفق دارای برنامه بلندمدت و سند چشم‌انداز هستند.

وی بابیان اینکه پیشرفت و توسعه بدون سند چشم‌انداز و برنامه مدون اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: شهرداری نیاز به برنامه و سند چشم‌انداز حداقل 15 ساله هستند.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان تصریح کرد: اگر یک شهر از برنامه استراتژیک برخوردار نباشد؛ مسئولان و مدیران شهری سلیقه‌ای برخورد کرده و برنامه‌ها در راستا و در جهت یک افق از پیش طراحی‌شده اجرایی و عملیاتی نمی‌شوند

برچسب ها: مدیرکل بنیاد نخبگان استان سمنان: سند چشم‌انداز توسعه سمنان تدوین می‌شود , خبرگزاری سامی نیوز , استان سمنان , سال 94 , داوود فیض ,

[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 0:4 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]