وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

استاندار سمنان: همدلی و همزبانی رمز حل مشکلات اقتصادی کشور است

استاندار سمنان: همدلی و همزبانی رمز حل مشکلات اقتصادی کشور است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به شعار امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: همدلی و همزبانی رمز حل مشکلات اقتصادی و عبور از تحریم هاست.

محمد وکیلی روز یکشنبه در نشستی با مسوولان استان سمنان، افزود: رمز عبور و پشت سرگذاشتن تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی جامعه همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

وی افزود: دولت و ملت باید در مسیر تحقق همدلی و همزبانی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و برای رسیدن به اهداف کشور در این شرایط تلاش مضاعف داشته باشند.

وی بر شناخت اولویت ها و برنامه ریزی در بخش های مختلف برای رفع مشکلات جامعه و مرتفع شدن نیازها تاکید کرد.

وکیلی گفت: دولت تدبیر و امید در سال 93 تلاش مضاعفی در عرصه اقتصاد کشور داشت که کنترل تورم، ثبات اقتصادی، تلاش برای خروج از رکود، رساندن کشور به رشد مثبت اقتصادی، جذب و جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیت های تولیدی از جمله آنهاست.

وی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را مساله مهم جامعه دانست و تصریح کرد: برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و اشتغالزایی برای جوانان باید برنامه ریزی پیگیرانه از سوی مسوولان انجام شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی کشور مانند اعتیاد، طلاق و وجود خانواده های بی سرپرست، گفت: مسایل اجتماعی نیز در سال جدید نیازمند همدلی و همزبانی برای اجرای راهکارهای عملی و اجرایی است.

استاندار سمنان مهمترین وظیفه دستگاه های اجرایی را خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: مدیران و کارکنان به عنوان خدمتگزاران به مردم باید به دنبال ایجاد رضایتمندی عمومی باشند.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات مختلف کشورهای منطقه، یادآور شد: ایران اسلامی به برکت حضور مردم و رهبری های حکیمانه رهبر انقلاب به کشوری امن تبدیل شده و دولت با عزت و اقتدار خواسته ها و اهداف مردم را دنبال می کند .

استاندار سمنان افزود: تلاش بیشتر برای ارائه خدمات رسانی و ایجاد رضایتمندی در مردم، تلاش برای رونق اقتصادی، ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی در جامعه باید در برنامه های کاری مدیران این استان قرار گیرد.

برچسب ها: استاندار سمنان: همدلی و همزبانی رمز حل مشکلات اقتصادی کشور است , سال۹۴ , محمدوکیلی استاندار سمنان , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 12 فروردين 1394 ] [ 9:26 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]