وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند


مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند
خبرگزاری شبستان: نماینده و لی فقیه در استان و امام جمعه سمنان سال جدید را سالی فاطمی و فرصتی برای الگوگیری از این بانوی اسلام دانست و گفت: مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای اداری استان سمنان در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان با تأکید بر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان گفت: وحدت و همدلی دولت و ملت مستلزم پیروی از ولایت است.

وی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: سال 94 با نام حضرت زهرا(س) آغاز شد و امیدواریم به برکت همین نام سالی پرخیر و برکت برای دولت و ملت باشد و همگان بیعت عملی با حضرت زهرا(س) ببندیم.

آیت الله شاهچراغی از جمله مسائل مهم در سال جاری را ولایت ولایت مداری در قول و عمل برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) از ولایت پیروی و با ولایت همراه بود و ما نیز به عنوان شیعیان و پیروان آن ائمه باید از فاطمه(س) درس بگیریم و حامی ولایت فقیه باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری اجلاسیه بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان را رویداد بزرگ این استان در سال جدید دانست و همکاری تمام ارگان ها را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد خواستار شد.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: باید در این کنگره به فرهنگ شهادت، استکبارستیزی، ولایت‌مداری، مقاومت، امید و پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشت.

وی خاطر نشان کرد: عملیاتی ساختن این کنگره به ویژه برگزاری برنامه‏‌های جنبی آن امری مهم و حیاتی به شمار می رود.

استاندار سمنان نیز دراین نشست با اشاره به تفاهم ایران با قدرتهای دنیا در مذاکرات هسته ای لوزان سوئیس، گفت: این تفاهم هسته ای نشانه تغییر دیدگاه جهان نسبت به برنامه هسته ای ایران اسلامی است.

محمد وکیلی با اشاره به اینکه نتیجه این دور از مذاکرات تفاهم مهمی بود که نشان داد قدرتهای دنیا فهمیده اند تحریم ایران فایده ای ندارد اظهار داشت: اوباما رییس جمهوری امریکا نیز در سخنرانی خود تحریم ها را علت آمدن ایران اسلامی پای مذاکرات ندانست و این امر نشاندهنده بی ثمر بودن تحریم هاست.

وی با بیان اینکه قدرتهای غربی ناگزیر به مذاکره با ایران اسلامی بودند، افزود: عصبانیت صهیونیسم از تفاهم ایران و قدرتهای دنیا در لوزان، عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

وکیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده دولت تدبیر و امید اعتماد کامل داشتند و دولت یازدهم نیز با تمام ظرفیت پای کار آمد تا این تفاهم هسته ای به نتیجه رسید.

مقام عالی دولت دراستان سمنان اضافه کرد: مسوولان و مدیران باید به اشاره دکتر روحانی رییس جمهوری در سخنان آغاز سال نو مبنی بر تمرکز فعالیت دولت بر رونق تولید، اشتغال و صادرات غیرنفتی توجه داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت تداوم مدیریت جهادی در کشور است.

وکیلی افزود: دولت و ملت باید در مسیر تحقق همدلی و همزبانی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و برای رسیدن به اهداف کشور در این شرایط تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندار سمنان بر شناخت اولویت ها و برنامه ریزی در بخش های مختلف برای رفع مشکلات جامعه و مرتفع شدن نیازها تاکید کرد.

وکیلی گفت: دولت تدبیر و امید در سال 93 تلاش مضاعفی در عرصه اقتصاد کشور داشت که کنترل تورم، ثبات اقتصادی، تلاش برای خروج از رکود، رساندن کشور به رشد مثبت اقتصادی، جذب و جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیت های تولیدی از جمله آنهاست.

وی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را مساله مهم جامعه دانست و تصریح کرد: برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و اشتغالزایی برای جوانان باید برنامه ریزی پیگیرانه از سوی مسوولان انجام شود.

اولویت در تکمیل پروژه های نیمه تمام، ضرورت وجود پیوست های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در پروژه های جدید، فرصت دانستن خشکسالی برای مدیریت وضعیت موجود، تعادل بخشی به مصرف آبهای زیرزمینی، اصلاح و تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی از موارد مورد تاکید استاندار سمنان در نشست شورای اداری بود.

برچسب ها: مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند , استان سمنان , نماینده ولی فقیه استان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 250 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 5:08 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]