وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است

ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: خدمات‌دهی مناسب و ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه مأموریت شرکت، بهترین نوع مشارکت در تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده در آیین آغاز سال کاری جدید به استمرار طرح تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت تأکید کرد.

وی افزود: تقویت روحیه خدمتگزاری و برخورد صادقانه و اخلاص در کارها جهت افزایش رضایت‌مندی مردم در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: یکی از پراکنده‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور متعلق به استان سمنان است و نگهداری، بهره‌برداری و تعمیرات 11 هزار کیلومتر شبکه و 7 هزار ایستگاه توزیع برق هوایی و زمینی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت در عرصه خدمت‌رسانی به شمار می‌رود.

موسوی‌زاده با بیان این‌که در سال گذشته 6 مانور خدمت متعالی در جهت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تأسیسات برقی در استان به اجرا درآمده است، یادآور شد: این طرح جهادی و ضربتی با کم‌ترین هزینه و بیشترین اثربخشی انجام ‌شده و ثمرات خوبی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این‌که تهیه 2 هزار و 825 فقره طرح شامل 3 هزار و 872 ردیف کنترل پروژه طی سال 93 به انجام رسیده است، گفت: 4 هزار و 494 ردیف کنترل پروژه در سال قبل تعریف و نظارت ‌شده است.

وی از بازرسی بیش از 84 هزار اشتراک عادی و دیماندی در سمنان خبر داد واظهار داشت: اجرای دوره‌های آموزشی و حضور همکاران در همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی موجب ارتقای خدمات و پویایی و بالندگی خواهد شد.

موسوی زاده برقراری سیستم تلفن 1521 برای پرداخت الکترونیکی قبوض برق توسط مشترکان، صدور و چاپ 2 میلیون و 62 هزار صورت‌حساب برق و بازرسی بیش از 84 هزار اشتراک عادی و دیماندی را از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در بخش خدمات‌دهی به مشترکان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اظهار این‌که در زمینه حفظ و ارتقای سلامت اداری در مجموعه شرکت اقدامات بسیار مناسبی انجام‌شدگفت: با نظرسنجی از مشترکان و شناسایی نیازهای مخاطبان در بخش خدمت‌رسانی تحولات قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرفته است.

وی کسب رتبه سوم در عملکرد کاهش پیک بار سال 93 در بخش بهره‌برداری، احراز رتبه برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز بین دستگاه‌های اجرایی و توسعه مدیریت مشارکتی را به عنوان اهم توفیقات شرکت در سال گذشته اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تأکید بر اقدام برنامه‌ای و هدف‌دار در کارها تصریح کرد: ارتقای خدمات در جهت رضایت‌مندی مردم، استمرار طرح تکریم ارباب رجوع، توسعه مشارکت همکاران در تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت علمی و پژوهشی، اشاعه فرهنگ آموزش حین کار، نظارت مستمر بر حسن عملکرد از طریق بازدیدهای میدانی، کنترل شاخص‌ها و انجام ارزیابی‌ها و ممیزی‌های دوره‌ای و همچنین توسعه مشارکت در بورس انرژی از جمله شاخص‌های عملکردی است که باید در جهت ارتقای آن‌ها بیش از پیش اهتمام کنیم.

موسوی زاده همچنین خاطرنشان ساخت: فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خدمت‌رسانی در عرصه صنعت توزیع برق استان نتیجه تلاش جمعی تمامی همکاران، شرکت‌های پیمانکاری، نظارتی و تأمین نیرو بوده و قابل قدردانی است.

برچسب ها: ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:14 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]