وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

انتقاد استاندار سمنان از کیفیت پایین برخی پروژه‌ها

1421322695517_Amir Kholoosi-22.JPG

استاندار سمنان گفت: کیفیت پایین برخی پروژه‌ها قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمد وکیلی در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان با انتقاد کیفیت پایین برخی پروژه‌ها در استان تصریح کرد: با وجود عواملی چون ناظر کیفی، چرا باید دیوار داخلی یکی از پروژه‌ها در شهرستان مهدیشهر با یک وزش باد، فرو بریزد؟

وی با انتقاد از هزینه زیاد ساخت زندان در سمنان و دامغان، گفت: برای هر متر مربع از این زندان‌ها که کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، چرا باید هزینه زیادی صرف شود؟ چرا باید ساختمان جدید فرمانداری مهدیشهر در بالای یک کوه ساخته شود؟ آیا مردم می‌توانند به راحتی به این مکان مراجعه کنند؟ باید برای اجرای پروژه‌ها، پیوست اجتماعی، اقتصادی و زسیت محیطی تهیه شود و همه پروژه‌ها باید این پیوست‌ها را داشته باشند.

وکیلی با اشاره به اینکه در سال‌جاری باید بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در استان سمنان، تکمیل و به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام باید با سه رویکرد توجه به کیفیت، هزینه کم و سرعت مناسب به بهره‌برداری برسند. پروژه‌ها باید با کیفیت، هزینه کمتر و زمانبندی مناسب، اجرا و تکمیل شوند.

وی ادامه داد: در سال 1394 دیگر چیزی به عنوان بحران آب را نمی‌پذیریم. باید به خشکسالی به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و برای حل مسائل آن برنامه‌ریزی کنیم و برنامه داشته باشیم. مسئله بحران آب و خشکسالی همچنان جدی است و باید یک مدیریت جدی صورت گیرد. همه مدیران و مسوولین باید برای مقابله با خشکسالی برنامه داشته باشند. باید برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب از چاه‌ها، تغییر الگوی کشت کشاورزی و نوسازی و بهسازی تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی روستایی و شهری برنامه داشته باشیم.

برچسب ها: انتقاد استاندار سمنان از کیفیت پایین برخی پروژه‌ها , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:13 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]