وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است

سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است
خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سمنان با اشاره منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام سال ((دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی )) گفت سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرایی شدن سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن سعدالدین دردومین جلسه کمیته مدعوین و مراسم کنگره سرداران و 3000 شهید استان درسال 94 در فرمانداری سمنان کسب دستاوردهاهای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید در به اثبات رساندن حقانیت ایران اسلامی در مجامع بین المللی در بحث هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده با تلاش فراوان با به نتیجه رساندان مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در ابتدای سال نوید فراهم بودن بستر توسعه و رونق اقتصادی ایران اسلامی در سال جدید به ارمغان آورد .

وی در ادامه تصریح کرد: امسال در اردیبهشت ماه شاهد در مرکز استان سمنان شاهد برگزاری بزرگترین رخداد فرهنگی از ابتدای آغاز 8 سال دفاع مقدس تا کنون خواهیم بود.

سعدالدین اظهارداشت: این کنگره سرداران و سه هزار شهید استان فضای معنوی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد :فرمانداری سمنان مسئولیت ساماندهی و دعوت و برگزاری مراسم در روز کنگره را برعهده دارد که با کمک شهدا به نحو احسن با همکاری ادارات ذیربط و مجموعه فرمانداری وظایف محوله را برنامه ریزی و اجرایی خواهیم کرد.

سعدالدین اضافه کرد:پتانسیل اسکان مرکز استان برای مسافران شناسایی شده ادامه داد براورد خودروهای مورد نیاز برای ایاب و ذهاب میهمانان نیز صورت گرفته است.

وی محل برگزاری کنگره را سالن الغدیر سمنان عنوان و گفت: در مجاورت این مکان نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس نیز برگزار می شود.

در این جلسه مقرر شد تهیه لیست میهمانان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس استان و مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و جوانان و نخبگان و اقشار مختلف - تهیه کارت دعوت کنگره سرداران و ارسال به مدعوین – پیش بینی اسکان میهمانان و تامین خودروهای مورد نیاز برگزاری کنگره و تعیین محل برگزاری نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در مجاورت محل برگزاری کنگره –تعیین محل پارکینگ اتوبوس های و خودروهای مسئولان و میهمانان و تهیه طرح ترافیکی و انتظامی و شیوه نامه پذیرش میهمانان و هدایت انان به محل برگزاری کنگره پیگیری و اجرایی شود.

برچسب ها: سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال94 ,

[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:30 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]