وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مدیرکل استاندارد استان سمنان: مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی 10 هزار نفر ساعت آموزش دیدند

مدیرکل استاندارد استان سمنان:

مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی 10 هزار نفر ساعت آموزش دیدند

سمنان - ایرنا - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی این استان در سال گذشته 10 هزار و 116 نفر ساعت آموزش فراگرفتند.

عباس رستمی روز یکشنبه افزود: این برنامه در قالب هشت دوره آموزشی و دوره های متعدد کارآموزی برای مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و صنعتی ارایه شد.

وی افزود: آشنایی با روش های تدوین استانداردهای ملی و بین المللی، صحه گذاری روش های آزمون، ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت، مدیریت ریسک بر اساس استاندارد ISO 31000 و آشنایی با استانداردهای بلوک های پلی استایرن عنون های این دوره های آموزشی بودند.

رستمی ادامه داد: قطعیت اندازه گیری، مواد غذایی ارگانیک پیشرفته و استانداردسازی طلا دیگر عنوانهای دوره های آموزشی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان در سال گذشته بود.

وی خاطرنشان کرد: 515 نفر از مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان در این دوره ها شرکت کردند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان یادآور شد: این اداره کل در سال گذشته در ارایه آموزش به مدیران کنترل کیفی موفق به پوشش 110 درصدی برنامه مصوب شده است.

برچسب ها: مدیرکل استاندارد استان سمنان: مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی 10 هزار نفر ساعت آموزش دیدند , استان سمنان , سال94 , خبرگزاری سامی نیوز , استاندار سمن ,

[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 1:8 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

جانباز ۷۰ درصد سمنانی به هم‌رزمان شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد سمنانی به هم‌رزمان شهیدش پیوست
تشییع شهید
خبرگزاری تسنیم: آیین تشییع پیکر جانباز 70 درصد شاهرودی که دو روز گذشته به هم‌رزمان شهیدش پیوست، امروز با حضور گسترده مردم مؤمن و خداجوی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، پیکر جانباز شهید سید عباسعلی مرتضوی با برگزاری مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

این مراسم امروز از کانون جوانان بسیج سپاه ناحیه شاهرود به سمت گلزار شهدای این شهر با گسترده مردم شهیدپرور، مسئولان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان شاهرود باشکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش تسنیم؛ جانباز شهید سید عباسعلی مرتضوی؛ از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس در شهرستان شاهرود، در نخستین جمعه سال 94 پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، به فیض رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

وی که متولد 1311 شاهرود بود در سال 1365 و در عملیات کربلای 4 به کاروان پرافتخار جانبازان جنگ تحمیلی پیوسته بود.

آیین گرامیداشت و ترحیم این شهید والامقام نیز امروز در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم شاهرود در حسینیه مدرسه قلعه این شهر برگزار شد.

برچسب ها: جانباز ۷۰ درصد سمنانی به هم‌رزمان شهیدش پیوست , استان سمنان , اخبار شهرستان شاهرود , خبرگزاری سامی نیوز , سال94 ,

[ بازدید : 293 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 1:5 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

کاشی خبر داد: صدور پنج فقره جواز احداث واحدهای صنایع کشاورزی در ماه گذشته

کاشی خبر داد:

صدور پنج فقره جواز احداث واحدهای صنایع کشاورزی در ماه گذشته

کاشی













سمنان- مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پنج فقره جواز برای احداث واحد های صنایع کشاورزی در یک ماه گذشته در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان رحمت الله کاشی سمنان از صدور پنج فقره جواز تاسیس واحد های فراوری بخش کشاورزی در ماه گذشته خبر داد و گفت: برای احداث این واحدهای تبدیلی وتکمیلی بخش کشاورزی حدود ۱۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برای شروع فعالیت و به بهره برداری رسیدن نیاز به حدود ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش است افزود: این واحد ها تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی سالانه ۱۱۷۴۶ تن تولید خواهند داشت و از ۴۷ هزار تن مواد خام استفاده خواهند کرد .

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با یادآوری این مطلب که با راه اندازی این واحد ها برای ۸۶ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود تصریح کرد: این مجوز ها برای احداث واحدها ی فراوری بخش کشاورزی در حوزه های زراعی، باغی و دام و طیور در شهرستان های دامغان، سمنان و شاهرود صادر شده است.


برچسب ها: کاشی خبر داد: صدور پنج فقره جواز احداث واحدهای صنایع کشاورزی در ماه گذشته , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 1:1 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

سانحه برخورد قطاربا یک فرد گرمساری

سانحه برخورد قطاربا شهروند گرمساری
قطار
خبرگزاری تسنیم: قطار تهران -مشهد که صبح امروز به علت سانحه تصادف با یک شهروند گرمساری به مدت یک ساعت متوقف شد ، پس از رفع موانع حرکت خود را به سمت مشهد مقدس ادامه داد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قطار تهران -مشهد که صبح امروز به علت سانحه تصادف با یک شهروند گرمساری به مدت یک ساعت متوقف شد ، پس از رفع موانع حرکت خود را به سمت مشهد مقدس ادامه داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این حادثه ساعت 11 و 15 دقیقه امروز در خط ریل راه آهن منطقه پل هوایی حاجی آباد حد فاصل کرند و محله باغ گرمسار رخ داد و در پی آن یک مرد 35 با ورود به خط راه اهن تهران - مشهد و تصادف با قطار در دم جان سپرد .

عباس قندالی رئیس مرکز آتش نشانی شهر گرمسار با اعلام این خبر افزود : شاهدان عینی گفته اند این مرد وضع روحی مطلوبی نداشته و با ورود قطار به منطقه ، خود را در مسیر تردد آن قرار داده است .

ماموران نیروی انتظامی گرمسار در حال شناسایی فرد کشته شده و علت این اقدام هستند .

برچسب ها: سانحه برخورد قطاربا یک فرد گرمساری , سانحه وحادثه , خبرگزاری سامی نیوز , سال94 ,

[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 0:56 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

درآمد پسته کاران دامغانی سال گذشته 500 میلیارد تومان بوده است

نادعلیزاده در گفتگو با مهر مطرح کرد/

درآمد پسته کاران دامغانی سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است

پسته دامغان












دامغان - مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان از درآمد ۵۰۰ میلیارد تومانی پسته کاران این شهرستان در سال ۹۳خبر داد و گفت: این محصول استراتژیک در این شهرستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مرتضی نادعلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب که درآمد پسته کاران دامغانی سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بود افزود: در شهرستان دامغان ۳۰ هزار هکتار باغ کشاورزی وجود دارد که از این میزان ۱۷ هزار هکتار آن زیر کشت پسته قرار دارد که ۸۵ درصد از اراضی کشاورزی این شهرستان را باغ پسته تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۷ هزار تن پسته از باغات پسته این شهرستان برداشت شد افزود: چهار هزار و ۹۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی در شهرستان دامغان مشغول کار هستند و از هر هکتار باغ سه تن پسته برداشت شده است.

مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: بخش کشاورزی به ویژه پسته نیاز به حمایت های ویژه دارد که باید تلاش شود از کشاورزان پسته کار حمایت های لازم صورت گیرد تا این بخش از کشاورزی با رونق بیشتری فعالیت کند.

نادعلیزاده از صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان به عنوان نخستین صندوق در استان سمنان یاد و تصریح کرد: این صندوق به عنوان نخستین صندوق شهرستانی در خرداد ماه سال ۱۳۹۰ با هدف حمایت از این سرمایه گذاری بخش کشاورزی و رونق این بخش و رفع مشکل بهره برداران ایجاد و راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان در بدو تاسیس و راه اندازی مبلغ ده میلیارد ریال بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان تصریح کرد: ۵۱ درصد از سهام این صندوق متعلق به بخش خصوصی و ۴۹ درصد دیگر آن متعلق به بخش دولتی است.

وی به تعداد سهام داران این صندوق اشاره داشت و افزود: تعداد سهام داران در مرحله تاسیس صندوق ۳۶۶ نفر بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۶۹۰ نفر افزایش یافت.

نادعلیزاده یادآورشد: ۷۰۰فقره تسهیلات به سهام داران از محل منابع داخلی به مبلغ۱۷۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی از انعقاد قرارداد عاملیت صندوق در توزیع سهم مشارکت آبیاری تحت فشار به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال انعقاد قرارداد عاملیت بازسازی قنوات به مبلغ ۷۳۵ میلیون ریال و اصلاح نژاد دام به مبلغ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از مهمترین اقدامات انجام گرفته در طی دوره فعالیت صندوق توسعه بخش کشاورزی شهرستان دامغان یاد کرد.

برچسب ها: درآمد پسته کاران دامغانی سال گذشته 500 میلیارد تومان بوده است , خبرگزاری سامی نیوز , استان سمنان , سال 94 ,

[ بازدید : 366 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 0:33 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

دبیرستاداقامه نماز استان سمنان خواستارشدتدوین برنامه‌های کارشناسی درزمینه مباحث نمازی دردانشگاه ها


دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان خواستار شد
تدوین برنامه‌های کارشناسی در زمینه مباحث نمازی در دانشگاه‌ها

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: باید در امر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مباحث نمازی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، برنامه‌های کارشناسی تدوین و اجرایی شود.خبرگزاری فارس: تدوین برنامه‌های کارشناسی در زمینه مباحث نمازی در دانشگاه‌ها


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن فاطمی‌نیا پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان سمنان که با حضور حسن سعدالدین فرماندار سمنان برگزار شد، به مطالبات مردم اقشار مختلف در امر نماز اشاره کرد.

وی گفت: تبیین عملی جایگاه واقعی نماز از جمله وظایف مسئولان است و باید در امر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مباحث نمازی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، برنامه‌های کارشناسی تدوین و اجرایی شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان اینکه برپایی نماز در ادارات نیز از روند خوبی برخوردار است، خواستار آموزش خانواده‌ها در زمینه ترغیب فرزندان به انجام فریضه نماز و اقامه آن به صورت جماعت شد.

اعضای شورای اقامه نماز شهرستان سمنان نیز در ادامه نقطه نظرات خود را در بخش‌های مختلف ترویج و توسعه فرهنگ نماز ارائه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زاهدی دبیر شورای اقامه نماز شهرستان سمنان نیز در این جلسه با تشریح دستورالعمل شورا و وظایف ادارات عضو شورا گفت: برنامه نمازی شورا تا پایان فروردین ماه با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و روحانیت و ائمه جماعات تهیه و اجرای آن آغاز خواهد شد.

برچسب ها: دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان خواستار شد تدوین برنامه‌های کارشناسی در زمینه مباحث نمازی در دانشگاه ها , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سا ,

[ بازدید : 281 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 0:20 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

باجداسازی آب آشامیدنی از بهداشتی محقق می‌شود رفع مشکل تامین آب آشامیدنی در سمنان تا 10 سال آینده

باجداسازی آب آشامیدنی از بهداشتی محقق می‌شود
رفع مشکل تامین آب آشامیدنی در سمنان تا 10 سال آینده


مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان سمنان گفت: با منابع آبی موجود در استان سمنان در صورت جداسازی آب آشامیدنی از آب بهداشتی تا 10 سال آینده مشکل تامین آب صرفا در بخش آشامیدنی نخواهیم داشت


خبرگزاری فارس: رفع مشکل تامین آب آشامیدنی در سمنان تا 10 سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهری ظهر امروز در جلسه‌ای با حسن سعدالدین فرماندار سمنان و کاشی مدیر آب و فاضلاب شهرستان سمنان اظهار کرد: 90 درصد مصرف آب خانگی در بخش بهداشت است.

وی گفت: 10 درصد آب مصرفی مربوط به آب آشامیدنی است و در صورت جداسازی آب آشامیدنی از آب بهداشتی با منابع آبی موجود در استان سمنان تا 10 سال آینده مشکل تامین آب صرفا در بخش آشامیدنی نخواهیم داشت.

همچنین در ادامه بازدیدی از مجتمع فاضلاب شهری سمنان واقع در جنوب شهر سمنان صورت گرفت.

برچسب ها: باجداسازی آب آشامیدنی از بهداشتی محقق می‌شود رفع مشکل تامین آب آشامیدنی در سمنان تا 10 سال آینده , استان سمنان , مدیرکل اب وفاضلاب استان سمنان , م ,

[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 10 فروردين 1394 ] [ 0:19 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]