وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

استاندار سمنان خبر داد ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش

خبرگزاری سامی نیوز:

استاندار سمنان خبر داد
ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش

استاندار سمنان از ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش به عنوان یک اولویت اساسی خبر داد.

خبرگزاری فارس: ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش




به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی امروز یکی از اقدامات اساسی در سمنان در سال 94 را ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش برشمرد که با خط انتقال آب سدکالپوش مشکلات در این بخش حل می‌شود.

وی بیان کرد: آب شرب، آب کشاورزی، آب برای اشتغال‌زایی و صنعت از جمله اولویت‌های تأمین آب است که باید در استان مد نظر قرار گیرد و صنعتی توسعه یابد که کم‌آب‌بر و اشتغال‌زا باشد.

استاندار سمنان مباحث فرهنگی را از جمله موارد مهم استان برشمرد و افزود: مبارزه با اعتیاد که بسیار معضل خطرناک برای خانوارهاست، از جمله مباحث فرهنگی و جدی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وکیلی بیان کرد: همچنین رشد منفی جمعیت، تخلیه روستاها، ایجاد درآمد برای خانوارهای روستایی از موارد دیگری است که باید مورد توجه شوراها قرار گیرد.

وی همچنین تعامل بیشتر با مردم، حضور در جمع مردم برای حل مسائل و مشکلات آنان، اولویت اول خدمت کردن به اقشار مختلف، ایجاد درآمدهای پایدار در مدیریت شهری، استفاده از نقطه نظرات مؤثرین و نخبگان برای توسعه شهری را از دیگر موارد مهمی دانست که باید مدنظر داشت.

برچسب ها: استاندار سمنان خبر داد ایجاد خط انتقال آب سد کالپوش , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 770 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 فروردين 1394 ] [ 7:58 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]