وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند


مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند
خبرگزاری شبستان: نماینده و لی فقیه در استان و امام جمعه سمنان سال جدید را سالی فاطمی و فرصتی برای الگوگیری از این بانوی اسلام دانست و گفت: مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای اداری استان سمنان در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان با تأکید بر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان گفت: وحدت و همدلی دولت و ملت مستلزم پیروی از ولایت است.

وی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: سال 94 با نام حضرت زهرا(س) آغاز شد و امیدواریم به برکت همین نام سالی پرخیر و برکت برای دولت و ملت باشد و همگان بیعت عملی با حضرت زهرا(س) ببندیم.

آیت الله شاهچراغی از جمله مسائل مهم در سال جاری را ولایت ولایت مداری در قول و عمل برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) از ولایت پیروی و با ولایت همراه بود و ما نیز به عنوان شیعیان و پیروان آن ائمه باید از فاطمه(س) درس بگیریم و حامی ولایت فقیه باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری اجلاسیه بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان را رویداد بزرگ این استان در سال جدید دانست و همکاری تمام ارگان ها را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد خواستار شد.

آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: باید در این کنگره به فرهنگ شهادت، استکبارستیزی، ولایت‌مداری، مقاومت، امید و پافشاری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشت.

وی خاطر نشان کرد: عملیاتی ساختن این کنگره به ویژه برگزاری برنامه‏‌های جنبی آن امری مهم و حیاتی به شمار می رود.

استاندار سمنان نیز دراین نشست با اشاره به تفاهم ایران با قدرتهای دنیا در مذاکرات هسته ای لوزان سوئیس، گفت: این تفاهم هسته ای نشانه تغییر دیدگاه جهان نسبت به برنامه هسته ای ایران اسلامی است.

محمد وکیلی با اشاره به اینکه نتیجه این دور از مذاکرات تفاهم مهمی بود که نشان داد قدرتهای دنیا فهمیده اند تحریم ایران فایده ای ندارد اظهار داشت: اوباما رییس جمهوری امریکا نیز در سخنرانی خود تحریم ها را علت آمدن ایران اسلامی پای مذاکرات ندانست و این امر نشاندهنده بی ثمر بودن تحریم هاست.

وی با بیان اینکه قدرتهای غربی ناگزیر به مذاکره با ایران اسلامی بودند، افزود: عصبانیت صهیونیسم از تفاهم ایران و قدرتهای دنیا در لوزان، عظمت ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

وکیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده دولت تدبیر و امید اعتماد کامل داشتند و دولت یازدهم نیز با تمام ظرفیت پای کار آمد تا این تفاهم هسته ای به نتیجه رسید.

مقام عالی دولت دراستان سمنان اضافه کرد: مسوولان و مدیران باید به اشاره دکتر روحانی رییس جمهوری در سخنان آغاز سال نو مبنی بر تمرکز فعالیت دولت بر رونق تولید، اشتغال و صادرات غیرنفتی توجه داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت تداوم مدیریت جهادی در کشور است.

وکیلی افزود: دولت و ملت باید در مسیر تحقق همدلی و همزبانی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و برای رسیدن به اهداف کشور در این شرایط تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندار سمنان بر شناخت اولویت ها و برنامه ریزی در بخش های مختلف برای رفع مشکلات جامعه و مرتفع شدن نیازها تاکید کرد.

وکیلی گفت: دولت تدبیر و امید در سال 93 تلاش مضاعفی در عرصه اقتصاد کشور داشت که کنترل تورم، ثبات اقتصادی، تلاش برای خروج از رکود، رساندن کشور به رشد مثبت اقتصادی، جذب و جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیت های تولیدی از جمله آنهاست.

وی رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را مساله مهم جامعه دانست و تصریح کرد: برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و اشتغالزایی برای جوانان باید برنامه ریزی پیگیرانه از سوی مسوولان انجام شود.

اولویت در تکمیل پروژه های نیمه تمام، ضرورت وجود پیوست های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در پروژه های جدید، فرصت دانستن خشکسالی برای مدیریت وضعیت موجود، تعادل بخشی به مصرف آبهای زیرزمینی، اصلاح و تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی از موارد مورد تاکید استاندار سمنان در نشست شورای اداری بود.

برچسب ها: مسوولان خدمت عاشقانه را سرمشق فعالیت هایشان قرار دهند , استان سمنان , نماینده ولی فقیه استان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 259 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 5:08 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

فرماندار شهرستان سمنان: ظرفیت اسکان در برگزاری کنگره 3 هزار شهید سمنان شناسایی ‌شد

فرماندار شهرستان سمنان:
ظرفیت اسکان در برگزاری کنگره 3 هزار شهید سمنان شناسایی ‌شد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: ظرفیت‌های اسکان مرکز استان برای مسافران در برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان شناسایی ‌شد.

خبرگزاری فارس: ظرفیت اسکان در برگزاری کنگره 3 هزار شهید سمنان شناسایی ‌شد





خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در دومین جلسه کمیته مدعوان و مراسم کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان در سال 94 در فرمانداری سمنان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام سال «دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی» اظهار کرد: سال جدید، سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرایی شدن سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

وی ضمن تمجید از کسب دستاوردهای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و به اثبات رساندن حقانیت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی در بحث هسته‌ای گفت: تیم مذاکره‌ کننده با تلاش فراوان با به نتیجه رساندن مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در ابتدای سال نوید فراهم بودن بستر توسعه و رونق اقتصادی ایران اسلامی در سال جدید را داد.

فرماندار شهرستان سمنان تصریح کرد: امسال در اردیبهشت‌ماه شاهد خواهیم بود که در مرکز استان سمنان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی از ابتدای آغاز هشت سال دفاع مقدس تاکنون برگزار می‌شود.

سعدالدین با اشاره به اینکه کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان فضای معنوی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان ایجاد خواهد کرد، ادامه داد: فرمانداری سمنان مسئولیت ساماندهی، دعوت و برگزاری مراسم در روز کنگره را بر عهده دارد و با کمک شهدا به نحو احسن با همکاری ادارات ذی‌ربط و مجموعه فرمانداری وظایف محوله را برنامه‌ریزی و اجرایی خواهیم کرد.

سعدالدین با اشاره به اینکه ظرفیت اسکان مرکز استان برای مسافران شناسایی ‌شده است، ادامه داد: برآورد خودروهای موردنیاز برای ایاب و ذهاب میهمانان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان سمنان محل برگزاری کنگره را سالن الغدیر سمنان عنوان کرد و افزود: در مجاورت این مکان، نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد؛ تهیه لیست میهمانان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس استان، مقامات دولتی، نمایندگان مجلس، جوانان، نخبگان و اقشار مختلف، تهیه کارت دعوت کنگره سرداران و ارسال به مدعوان، پیش‌بینی اسکان میهمانان و تأمین خودروهای موردنیاز برگزاری کنگره، تعیین محل برگزاری نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در مجاورت محل برگزاری کنگره، تعیین محل پارکینگ اتوبوس‌ها و خودروهای مسئولان و میهمانان، تهیه طرح ترافیکی و انتظامی و شیوه‌نامه پذیرش میهمانان و هدایت آنان به محل برگزاری کنگره پیگیری و اجرایی شود.

برچسب ها: ارسال به دوستان فرماندار شهرستان سمنان: ظرفیت اسکان در برگزاری کنگره 3 هزار شهید سمنان شناسایی ‌شد فرماندار شهرستان سمنان گفت: ظرفیت‌های اس ,

[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 4:51 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

هفت استان کشور در گروه مناطق مواجه با کمبود آبی تهران - ایرنا - شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد

تهران - ایرنا - شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: در نیمه نخست سال آبی جاری هفت استان کشور در گروه مناطق مواجه با کمبود آبی قرار دارند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، در طبقه بندی استان های کشور براساس شاخص پایش منابع آب از مهرماه تا اسفندماه سال 93، استان های کشور در شش دسته مرطوب، نرمال، قابل تحمل، دارای تنش آبی، دارای تنش آبی شدید و کمبود آب طبقه بندی شده اند که استان های بوشهر، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد در رده مناطق مواجه با کمبود آب قرار گرفته اند.

براساس این گزارش، 13 استان کشور در دسته مناطق دارای 'تنش آبی شدید' قرار دارند که این استان ها شامل اصفهان، ایلام، تهران، البرز، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مرکزی و همدان هستند.

براین اساس، 11 استان کشور نیز شامل آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، سمنان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان و مازندران در دسته مناطق درگیر با 'تنش آبی' گزارش شده اند.

طبق این گزارش، هیچ استانی از نظر شاخص پایش منابع آب در سال آبی 94-93 در دسته های مرطوب، نرمال و یا حتی قابل تحمل قرار ندارند.

با نگاهی به نقشه طبقه بندی استان های کشور بر اساس شاخص پایش منابع آب، نیمه جنوبی و جنوب شرقی کشور در دسته مناطق درگیر با کمبود آب قرار دارند.

برچسب ها: هفت استان کشور در گروه مناطق مواجه با کمبود آبی تهران - ایرنا - شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد , استان سمنان , سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 586 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 4:47 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

کشف فلزیاب و دستگیری حفاران غیرمجاز در شاهرود


کشف فلزیاب و دستگیری حفاران غیرمجاز در شاهرود
خبرگزاری شبستان:رئیس اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري شهرستان شاهرود از کشف يك دستگاه فلزیاب و دستگیری شش حفار غیر مجاز در شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازروابط ‌عمومي اداره کل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگری استان سمنان، حميدرضا حسني اظهار داشت: بر اساس اعلام گزارش از طرف منابع و مخبران یگان حفاظت شهرستان شاهرود مبنی بر وقوع حفاری غیرمجاز با هدف یافتن اشیاء تاریخی در محدوده گلوگاه در ورودی شهر شاهرود اين موضوع مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود، تیمی از کارشناسان و نیروهای یگان حفاظت این اداره به همراه مامورین انتظامی به محل مراجعه و عملیات دستگیری مجرمان انجام شد.

حسنی گفت: مأموران یگان حفاظت با مشاهده حفاری در منطقه، اقدام به دستگیری شش نفر از حفاران غیرمجاز که چند نفر آنها از اتباع کشور های بیگانه بودند، كردند و در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس، موفق به کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب وتعدادي ادوات و ابزار حفاری شدند.

وي افزود: یگان حفاظت از آثار تاريخي شهرستان شاهرود در رابطه با این عملیات با مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، اقدام به طرح شکایت علیه متهمان كرده و پرونده در حال سیر مراحل قانونی است.

حسنی عملکرد نيروهاي يگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان شاهرود را در كاهش قابل توجه حفاري‌هاي غيرمجاز،موثر ارزيابي كرد.

رئیس اداره ميراث فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري شهرستان شاهرود گفت: بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي، ساخت، خريد و فروش، نگهداري، تبليغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزياب منوط به اخذ مجوز از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري است.

برچسب ها: کشف فلزیاب و دستگیری حفاران غیرمجاز در شاهرود , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 598 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 4:45 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

برخورد دو خودرو در محور شاهرود- توسکستان دو کشته و 9زخمی برجا گذاشت

رخورد دو خودرو در محور شاهرود- توسکستان دو کشته و 9زخمی برجا گذاشت

شاهرود - ایرنا- سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: در برخورد دو دستگاه خودرو سواری عصر روز جمعه در کیلومتر 15محور شاهرود به توسکستان دو نفر کشته و 9تن زخمی شدند.

دکتر فهمیه فرجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع از این حادثه علاوه بر دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115، یک فروند امداد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: زخمی های این حادثه برای درمان به بیمارستان امام حسین(ع ) شاهرود منتقل شدند.

به گفته وی این حادثه در برخورد میان یک دستگاه پراید و یک دستگاه ام وی ام 110رخ داد که در این حادثه دو نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.

محور شاهرود به توسکستان ارتباط استان سمنان را به گرگان برقرار می کند.

همچنین هفته جاری در برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 55 شاهرود به سبزوار که از مشهد عازم تهران بود، 44نفر زخمی شدند که یکی از زخمی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

برچسب ها: برخورد دو خودرو در محور شاهرود- توسکستان دو کشته و 9زخمی برجا گذاشت , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , حوادث , سال۹۴ ,

[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 4:14 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

تصادف محور شاهرود – توسکستان ۱۱ کشته و زخمی در بر داشت

زخمی در بر داشت

تصادف در جاده یاسوج
شاهرود - رئیس پلیس راه شاهرود - آزادشهر از وقوع تصادف در محور شاهرود - توسکستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این سانحه دو تن از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد مهدی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به حادثه محور مواصلاتی شاهرود – توسکستان عصر روز جمعه در توضیح علت این حادثه گفت: این تصادف بین خودروی سواری پراید و ام وی ام۱۱۰، به واسطه انحراف به چپ خودروی پراید رخ داده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این سانحه دو تن از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند و ۹ تن دیگر نیز زخمی شدند افزود: زخمی های این حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال پیدا کرده اند.

این مقام مسئول همچنین خطاب به رانندگان، اظهار داشت: عدم رعایت سرعت مطمئنه، انحراف به چپ، عدم توانایی در کنترل خودرو، عدم توجه به علائم هشدار دهنده و واژگونی بیشترین عوامل تصادفات رانندگی در جاده ها هستند که با عنایت به این موارد می توان سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم زد.

جلالی تاکید کرد: به دلیل اتمام تعطیلات نوروزی حجم تردد در محورهای شهرستان شاهرود نسبتا زیاد به نظر می رسد لیکن بیش از هر زمانی رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان الزامی است.

ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی مشهد - تهران

رئیس پلیس راه شاهرود – سبزوار نیز از ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی محور مشهد - تهران خبر داد و گفت: ترافیک این محور در محدوده استان سمنان نیمه سنگین اما روان است.

سرگرد حمید بزرگمهر با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از مشهد مقدس به استان های مرکزی و شمالی، اظهار داشت: حجم تردد در روزهای پایانی تعطیلات باعث وقوع ترافیک نیمه سنگین در اغلب محورهای منتهی به تهران شده است.

وی افزود: از رانندگان و مسافران می خواهیم با رعایت علائم هشدار دهنده، سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی مخصوصا برای سرنشینان عقب خودرو و بازرسی خودرو از نقصان فنی، تردد در محورهای عمدتا کویری استان سمنان را برای خود تسهیل ببخشند.

این مقام مسئول همچنین در خصوص ترافیک محور تهران - مشهد، تصریح کرد: ترافیک در این محور روان و عادی گزارش شده است.

بزرگمهر در خاتمه تاکید کرد: سبقت و سرعت غیر مجاز، عدم رعایت فاصله طولی، عدم توجه به علائم هشدار دهنده و ناتوانی در کنترل خودرو می تواند در محورهای پر ترافیک حادثه آفرین باشد.

برچسب ها: تصادف محور شاهرود – توسکستان ۱۱ کشته و زخمی در بر داشت , استان سمنان , حادثه وتصادف , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 402 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 4:10 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ترافیک سنگین در محورهای مازندران برقرار است ترافیک جاده ای خبرگزاری تسنیم: با توجه به بازگشت مسافران

ترافیک سنگین در محورهای مازندران برقرار است
ترافیک جاده ای
خبرگزاری تسنیم: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی به شهرهایشان، ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی مازندران برقرار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، تردد مسافران نوروزی برای بازگشت به شهرها و روستاهایشان از ساعات ظهر امروز شدت گرفته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز اطلاعات راه‌های مازندران، هم اکنون ترافیک سنگینی در هر سه محور هراز، سوادکوه و کندوان برقرار است.

تردد در محورهای مواصلاتی مازندران به صورت کند بوده و در این راستا محدودیت ترافیکی در هر سه محور مواصلاتی مازندران برقرار است.

ترافیک نسبتا سنگینی نیز در محور ساری - کیاسر - سمنان و گلوگاه به استان گلستان نیز برقرار است.


برچسب ها: استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , ترافیک مازنداران گلستان واستان سمنان ,

[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 9:20 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

سردار میرزایی خبر داد: کشف ۴۴۳ کیلوگرم حشیش در سمنان/ تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان

سردار میرزایی خبر داد:

کشف ۴۴۳ کیلوگرم حشیش در سمنان/ هتشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان

کشف 775 کیلو گرم حشیش در البرز



سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۴۳ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های سمنان و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی با بیان اینکه برنامه های نوروزی موجب غفلت از دیگر ماموریت های ذاتی پلیس نمی شود، گفت: با پیگیری و تحقیقات گسترده و بی وقفه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر در شهرستان کهنوج در استان کرمان به دست آمد.

وی افزود: در بررسی های دقیق و تکمیلی ماموران، خبر انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر از شرق کشور به یکی از روستاهای اطراف کهنوج استان کرمان تائید و پس از انجام هماهنگی های لازم قضایی، عملیات پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

وی به همکاری مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان های سمنان و کرمان در این عملیات اشاره و تصریح کرد: روز ۱۲ فروردین دو قاچاقچی مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۴۳ کیلوگرم ماده مخدر حشیش در این عملیات خبر داد و بر تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید کرد و افزود: شهروندان می توانند برای کمک به پلیس هر گونه فعالیت مشکوک در زمینه مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: سردار میرزایی خبر داد: کشف ۴۴۳ کیلوگرم حشیش در سمنان/ تشدید برخورد پلیس با قاچاقچیان , استان سمنان , استان کرمان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ , کشف مو ,

[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 9:4 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

فرمانده پلیس راه سبزوار: ترافیک جاده های نیشابور - سبزوار و شاهرود نیمه سنگین است

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزاد شهر:

ترافیک در محورهای شاهرود به آزاد شهر و گرگان نیمه سنگین است

شاهرود- ایرنا- فرمانده پلیس راه شاهرود - آزاد شهر گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای شاهرود به آزاد شهر و نیز توسکستان به گرگان مرکز استان گلستان نیمه سنگین است.

سرگرد سید مهدی جلالی روز جمعه درگفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا در شاهرود افزود: امروز آخرین روز تعطیلات نوروزی است و بسیاری افراد که در این ایام در مسافرت رفته بودند در حال بازگشت هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به این موضوع تا ساعت 12 روز جمعه حجم ترافیک در دو محور مذکور نیمه سنگین اما روان است.

وی با بیان اینکه در محور شاهرود به دامغان به سمت سمنان و تهران حجم ترافیک نیز نیمه سنگین است تاکید کرد که تاکنون مورد خاصی از حوادث رانندگی در این محور گزارش نشده است.

به گفته جلالی در 24ساعت گذشته یک مورد واژگونی خودرو در یکی از محورهای روستایی تحت پوشش حوزه استحفاظی پلیس راه شاهرود به آزاد شهر رخ داد که دو نفر زخمی شدند.

وی افزود: این دو تن پس از مداوای اولیه از بیمارستان مرخص شدند.

وی یادآورشد: با توجه به حجم ترافیک در محورهای شهرستان شاهرود به استان گلستان و شهرستان دامغان به سمت تهران تعداد تصادف خودروها کاهش داشته است.

به گفته وی رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط مردم، حضور نیروهای امدادی و پلیس راه در جاده ها، کنترل سرعت خودروها با دوربین و ارتقای سطح فرهنگ رانندگی مردم از دلایل کاهش تصادف است.

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزاد شهر به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی در جادهها از سرعت غیرمجاز و نیز سقبت های بی مورد پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: بیشتر حوادث رانندگی در نتیجه بی توجهی رانندگان رخ می دهد، پس چه بهتر با رعایت قانون از تحمیل هرگونه هزینه به اقتصاد خانواده و شبکه بهداشت و درمان پرهیز شود.

آزاد شهر از توابع استان گلستان در 120 کیلومتری شمال شهر شاهرود قرار دارد.

محور توسکستان -گرگان نیز در شمالشرق شاهرود واقع است که به دلیل مناظر بسیار زیبا، کوهستانی و پوشش جنگلی منطقه در ایام تعطیل بویژه نوروز و تابستان مورد توجه مسافران است

برچسب ها: فرمانده پلیس راه سبزوار: ترافیک جاده های نیشابور - سبزوار و شاهرود نیمه سنگین است , استان سمنان , ترافیک , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 380 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 7:08 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]