وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری

امام جمعه سمنان
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری بردارندخبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: تیم مذاکره کننده مراقب حیله‏گری‏های طرف مقابل مذاکرات هسته‏ای باشند، توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به راهگشا بودن بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نتایج حاصله از مذاکرات هسته‏ای اظهار داشت: مردم و مسؤولان باید به سخنان رهبری در این خصوص توجه و دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه خواسته ملت ایران برداشته شدن تمام تحریم‏ها در هنگام توافق نهایی هسته‏ای است، تصریح کرد: آنچه واضح و مبرهن است این که نتیجه حاصل شده در این مرحله از مذاکرات با گروه 5+1 به معنای توافق نهایی نیست؛ چرا که توافق زمانی معنای واقعی می‏یابد که طرف مقابل ایران دست از تقلب، نیرنگ و فریبکاری بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه نباید جلوتر از زمان حرکت کرد و در بحث مذاکرات دیدیم که برخی افراد در مورد نتیجه مذاکرات هسته‏ای جلوتر از زمان حرکت کرده‏اند و تبلیغات و سخنانشان از نتیجه واقعی مذاکرات پیشتر است.

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مذاکرات هسته‏ای دغدغه جدی رهبری است و ایشان فرمودند در مذاکرات توافقی انجام نشده و مسائل اصلی همچنان باقی است و تیم مذاکره کننده باید مراقب حیله‏گری طرف‏های مقابل مذاکرات باشند.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم نظامی عربستان سعودی به کشور یمن گفت: به طور قطع و یقین سعودی‏ها از این اقدام خود پشیمان خواهند شد و شکست نتیجه‏ای است که در پایان نصیب عربستان خواهد شد.

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی اقدام عربستان در یمن را همچون حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: انسان‏کشی، نسل‏کشی و کشتن زنان و مردان مسلمان توسط اسرائیل در غزه امروز توسط عربستان در یمن اتفاق افتاده است.

امام جمعه سمنان در پایان با گرامیداشت هفته زن و تبریک سالروز ولادت دخت نبی گرامی اسلام(ص) گفت: اخلاص در عمل و حب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله خواسته‏های حضرت فاطمه(س) از مؤمنان به ویژه شیعیان است

برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان سمنان: توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری بردارند , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سا ,

[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 22 فروردين 1394 ] [ 5:24 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]