وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان خبر داد افزایش ۵۸ درصدی بازدید از آثار تاریخی استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان خبر داد
افزایش ۵۸ درصدی بازدید از آثار تاریخی استان سمنان
بیدختی
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از افزایش 58 درصدی بازدید از آثار تاریخی استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل ازروابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، حسین خواجه بیدختی اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر از بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد رشد دارد.

وی افزود: در این مدت 201 هزار و 871 نفر از آثار تاریخی، فرهنگی و توریستی استان سمنان بازدید کردند.

وی تعداد مسافران اقامت‌کننده در استان را 222 هزار و 84 نفر عنوان کرد و گفت: بیشترین تعداد این مسافران با بیش از 44 درصد در مدارس آموزش‌وپرورش اقامت داشته‌اند.

بیدختی با اشاره به اقامت 55 هزار و 752 نفر در کمپ‌های موقت و مهمانسراهای ادارات بیان کرد: بر این اساس بیش از 24 درصد مسافران در این مراکز اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان خاطرنشان کرد: حدود 24 درصد مسافران شامل 54 هزار و 261 نفر نیز در پارک‌ها و حاشیه بلوارها در چادرهای مسافرتی اسکان داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان سمنان تعداد اقامت‌کنندگان در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و منازل استیجاری را 16 هزار و 424 نفر بیان کرد

برچسب ها: مدیرکل میراث فرهنگی سمنان خبر داد افزایش ۵۸ درصدی بازدید از آثار تاریخی استان سمنان , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:40 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است

سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است
خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سمنان با اشاره منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به نام سال ((دولت ، ملت ، همدلی و همزبانی )) گفت سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرایی شدن سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن سعدالدین دردومین جلسه کمیته مدعوین و مراسم کنگره سرداران و 3000 شهید استان درسال 94 در فرمانداری سمنان کسب دستاوردهاهای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید در به اثبات رساندن حقانیت ایران اسلامی در مجامع بین المللی در بحث هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده با تلاش فراوان با به نتیجه رساندان مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در ابتدای سال نوید فراهم بودن بستر توسعه و رونق اقتصادی ایران اسلامی در سال جدید به ارمغان آورد .

وی در ادامه تصریح کرد: امسال در اردیبهشت ماه شاهد در مرکز استان سمنان شاهد برگزاری بزرگترین رخداد فرهنگی از ابتدای آغاز 8 سال دفاع مقدس تا کنون خواهیم بود.

سعدالدین اظهارداشت: این کنگره سرداران و سه هزار شهید استان فضای معنوی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد :فرمانداری سمنان مسئولیت ساماندهی و دعوت و برگزاری مراسم در روز کنگره را برعهده دارد که با کمک شهدا به نحو احسن با همکاری ادارات ذیربط و مجموعه فرمانداری وظایف محوله را برنامه ریزی و اجرایی خواهیم کرد.

سعدالدین اضافه کرد:پتانسیل اسکان مرکز استان برای مسافران شناسایی شده ادامه داد براورد خودروهای مورد نیاز برای ایاب و ذهاب میهمانان نیز صورت گرفته است.

وی محل برگزاری کنگره را سالن الغدیر سمنان عنوان و گفت: در مجاورت این مکان نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس نیز برگزار می شود.

در این جلسه مقرر شد تهیه لیست میهمانان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس استان و مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و جوانان و نخبگان و اقشار مختلف - تهیه کارت دعوت کنگره سرداران و ارسال به مدعوین – پیش بینی اسکان میهمانان و تامین خودروهای مورد نیاز برگزاری کنگره و تعیین محل برگزاری نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس در مجاورت محل برگزاری کنگره –تعیین محل پارکینگ اتوبوس های و خودروهای مسئولان و میهمانان و تهیه طرح ترافیکی و انتظامی و شیوه نامه پذیرش میهمانان و هدایت انان به محل برگزاری کنگره پیگیری و اجرایی شود.

برچسب ها: سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف نظام است , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال94 ,

[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:30 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

انتقاد استاندار سمنان از کیفیت پایین برخی پروژه‌ها

1421322695517_Amir Kholoosi-22.JPG

استاندار سمنان گفت: کیفیت پایین برخی پروژه‌ها قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمد وکیلی در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان با انتقاد کیفیت پایین برخی پروژه‌ها در استان تصریح کرد: با وجود عواملی چون ناظر کیفی، چرا باید دیوار داخلی یکی از پروژه‌ها در شهرستان مهدیشهر با یک وزش باد، فرو بریزد؟

وی با انتقاد از هزینه زیاد ساخت زندان در سمنان و دامغان، گفت: برای هر متر مربع از این زندان‌ها که کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، چرا باید هزینه زیادی صرف شود؟ چرا باید ساختمان جدید فرمانداری مهدیشهر در بالای یک کوه ساخته شود؟ آیا مردم می‌توانند به راحتی به این مکان مراجعه کنند؟ باید برای اجرای پروژه‌ها، پیوست اجتماعی، اقتصادی و زسیت محیطی تهیه شود و همه پروژه‌ها باید این پیوست‌ها را داشته باشند.

وکیلی با اشاره به اینکه در سال‌جاری باید بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام در استان سمنان، تکمیل و به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام باید با سه رویکرد توجه به کیفیت، هزینه کم و سرعت مناسب به بهره‌برداری برسند. پروژه‌ها باید با کیفیت، هزینه کمتر و زمانبندی مناسب، اجرا و تکمیل شوند.

وی ادامه داد: در سال 1394 دیگر چیزی به عنوان بحران آب را نمی‌پذیریم. باید به خشکسالی به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و برای حل مسائل آن برنامه‌ریزی کنیم و برنامه داشته باشیم. مسئله بحران آب و خشکسالی همچنان جدی است و باید یک مدیریت جدی صورت گیرد. همه مدیران و مسوولین باید برای مقابله با خشکسالی برنامه داشته باشند. باید برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب از چاه‌ها، تغییر الگوی کشت کشاورزی و نوسازی و بهسازی تأسیسات و شبکه‌های آبرسانی روستایی و شهری برنامه داشته باشیم.

برچسب ها: انتقاد استاندار سمنان از کیفیت پایین برخی پروژه‌ها , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:13 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

گوشت مرغ به قیمت 69 هزار ریال در استان سمنان تثبیت شد

گوشت مرغ به قیمت 69 هزار ریال در استان سمنان تثبیت شد

سمنان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت گوشت مرغ در این استان را اکنون 69 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این قیمت برای تولیدکننده و مصرف کننده مناسب است.

سیدحسن میرعماد روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در ارایه گزارش از فعالیت نوروزی ستاد تنظیم بازار در این استان، گفت: بهمن و اسفند سال گذشته هزار تن گوشت منجمد مرغ ذخیره سازی شده آماده توزیع بود.

قیمت گوشت گرم مرغ در دوره ای تا 80 هزار ریال در استان سمنان به فروش می رسید که با نظارت و برنامه ریزی ستاد تنظیم بازار به قیمت متعادل رسید.

وی تصریح کرد: 350 تن گوشت مرغ منجمد اسفند سال گذشته به قیمت حدود 55 هزار ریال توزیع شد و اوج مصرف گوشت گرم مرغ روز یازدهم فروردین امسال به میزان 68 تن بود.

متوسط مصرف روزانه گوشت مرغ در استان سمنان در شرایط عادی حدود 30 تن است.

وی اظهار کرد: 20 تن گوشت قرمز منجمد نیز به قیمت 175 هزار ریال تا پانزدهم فروردین امسال در استان سمنان توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه و ذخیره 850 تن پرتقال و 375 تن سیب به منظور تنظیم بازار عید نوروز امسال در استان سمنان، خاطرنشان کرد: از این میزان 810 تن پرتقال به قیمت 29 هزار ریال و 370 تن سیب به قیمت 27 هزار ریال توزیع شد.

میرعماد با اشاره به وجود 40 تن پرتقال ذخیره در استان سمنان، از امکان انتقال 120 تن پرتقال خبر داد و افزود: سیب و پرتقال تنظیم بازار عید نوروز 94 در 160 غرفه و با فعالیت 54 ناظر توسط تعاونی روستایی استان سمنان توزیع شد.

برچسب ها: گوشت مرغ به قیمت 69 هزار ریال در استان سمنان تثبیت شد , جهاد کشاورزی , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 8:37 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان برگزار می‌شود
سردار سید تقی شاهچراغی
خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از برگزاری کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان در 17 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار سید تقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور استاندار سمنان و نماینده ولی‌فقیه در استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در آستان مقدس امام‌زاده یحیی بن موسی (ع) سمنان اظهار داشت: کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان با تغییر مکان از مصلی نماز جمعه سمنان در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده جامع دو هزار و 800 شهید این استان تکمیل‌شده است، عنوان کرد: پرونده جامع و پرونده 200 شهید استان تا اواسط اردیبهشت امسال تکمیل می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: 145 هزار قطعه عکس شهدا در 19 موضوع از دوره‌های آموزشی تا عملیات تاکنون در این استان جمع‌آوری‌شده است.

شاهچراغی بابیان اینکه بیشتر فیلم‌های دفاع مقدس مربوط به شهدای استان سمنان بازبینی و شناسایی‌شده است، بیان کرد: 120 حلقه فیلم ویدئویی به دی‌وی‌دی نیز تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به اینکه 29 عنوان کتاب داستان و کودک در حوزه دفاع مقدس در استان سمنان چاپ‌شده است و تولید هفت فیلم مستند از عملیات‌های مختلف و تولید یک فیلم بلند تلویزیونی 95 دقیقه‌ای از دیگر فعالیت‌ها در راستای کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تدوین فرهنگ‌نامه شهدای هر شهرستان، تولید 13 مستند شهدای ملی و شاخص استان سمنان از دیگر اقدامات در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان است.

وی با بیان اینکه 270 عنوان برنامه فرهنگی برای کنگره برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهرستان میامی بیست و پنجم تا بیست و هفتم فروردین و اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود یکم تا سوم اردیبهشت برگزار می‌شود

برچسب ها: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان: , سپاه استان سمنان , سال94 , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 843 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 4:47 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است

ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: خدمات‌دهی مناسب و ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه مأموریت شرکت، بهترین نوع مشارکت در تحقق شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده در آیین آغاز سال کاری جدید به استمرار طرح تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت تأکید کرد.

وی افزود: تقویت روحیه خدمتگزاری و برخورد صادقانه و اخلاص در کارها جهت افزایش رضایت‌مندی مردم در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: یکی از پراکنده‌ترین شبکه‌ها در سطح کشور متعلق به استان سمنان است و نگهداری، بهره‌برداری و تعمیرات 11 هزار کیلومتر شبکه و 7 هزار ایستگاه توزیع برق هوایی و زمینی از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت در عرصه خدمت‌رسانی به شمار می‌رود.

موسوی‌زاده با بیان این‌که در سال گذشته 6 مانور خدمت متعالی در جهت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تأسیسات برقی در استان به اجرا درآمده است، یادآور شد: این طرح جهادی و ضربتی با کم‌ترین هزینه و بیشترین اثربخشی انجام ‌شده و ثمرات خوبی را به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اعلام این‌که تهیه 2 هزار و 825 فقره طرح شامل 3 هزار و 872 ردیف کنترل پروژه طی سال 93 به انجام رسیده است، گفت: 4 هزار و 494 ردیف کنترل پروژه در سال قبل تعریف و نظارت ‌شده است.

وی از بازرسی بیش از 84 هزار اشتراک عادی و دیماندی در سمنان خبر داد واظهار داشت: اجرای دوره‌های آموزشی و حضور همکاران در همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی موجب ارتقای خدمات و پویایی و بالندگی خواهد شد.

موسوی زاده برقراری سیستم تلفن 1521 برای پرداخت الکترونیکی قبوض برق توسط مشترکان، صدور و چاپ 2 میلیون و 62 هزار صورت‌حساب برق و بازرسی بیش از 84 هزار اشتراک عادی و دیماندی را از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در بخش خدمات‌دهی به مشترکان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اظهار این‌که در زمینه حفظ و ارتقای سلامت اداری در مجموعه شرکت اقدامات بسیار مناسبی انجام‌شدگفت: با نظرسنجی از مشترکان و شناسایی نیازهای مخاطبان در بخش خدمت‌رسانی تحولات قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرفته است.

وی کسب رتبه سوم در عملکرد کاهش پیک بار سال 93 در بخش بهره‌برداری، احراز رتبه برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز بین دستگاه‌های اجرایی و توسعه مدیریت مشارکتی را به عنوان اهم توفیقات شرکت در سال گذشته اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تأکید بر اقدام برنامه‌ای و هدف‌دار در کارها تصریح کرد: ارتقای خدمات در جهت رضایت‌مندی مردم، استمرار طرح تکریم ارباب رجوع، توسعه مشارکت همکاران در تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت علمی و پژوهشی، اشاعه فرهنگ آموزش حین کار، نظارت مستمر بر حسن عملکرد از طریق بازدیدهای میدانی، کنترل شاخص‌ها و انجام ارزیابی‌ها و ممیزی‌های دوره‌ای و همچنین توسعه مشارکت در بورس انرژی از جمله شاخص‌های عملکردی است که باید در جهت ارتقای آن‌ها بیش از پیش اهتمام کنیم.

موسوی زاده همچنین خاطرنشان ساخت: فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه خدمت‌رسانی در عرصه صنعت توزیع برق استان نتیجه تلاش جمعی تمامی همکاران، شرکت‌های پیمانکاری، نظارتی و تأمین نیرو بوده و قابل قدردانی است.

برچسب ها: ارتقای خدمت‌رسانی بهترین مشارکت در تحقق شعار سال است , استان سمنان , سال۹۴ , خبرگزاری سامی نیوز ,

[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 16 فروردين 1394 ] [ 11:14 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]