وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

مبارزه با علف هرز در بیش از 10 هزار هکتار از مزارع گندم و جو

مبارزه با علف هرز در بیش از 10 هزار هکتار از مزارع گندم و جو

سمنان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از مبارزه با علف های هرز مزارع گندم و جو در 10 هزار و 609 هکتار خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس مشیریان گفت: کار مبارزه با علف های هرز پهن برگ و نازک برگ مزارع گندم و جو در استان استان از نیمه اسفند سال گذشته آغاز شده و تاکنون با علف های هرز شش هزار و 187 هکتار مزارع گندم و چهار هزار و 422 هکتار مزارع جو به صورت زمینی مبارزه شده است.

وی افزود: در شهرستان گرمسار در چهار هزار و 977 هکتار و در شهرستان آرادان در چهار هزار و 263 هکتار، بیشترین سطح مبارزه انجام شده است.

مشیریان تصریح کرد: در سال های اخیر کار مبارزه با علف های هرز مزارع غلات به لحاظ اهمیت جلوگیری از خسارت کیفی و کمی به محصول، تحت نظر شبکه های مراقبت و پیش آگاهی بخش دولتی و خصوصی و مشارکت موثر کشاورزان انجام می شود.

وی به کشاورزان و صاحبان مزارع گندم و جو استان سمنان توصیه کرد: مبارزه را با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و بر اساس توصیه های فنی ارائه شده از سوی آن ها انجام دهند تا بیشترین کارایی و اثر گذاری لازم را داشته باشد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برآورد کرد: در سال جاری در 23 هزار هکتار از مزارع گندم و جو مبارزه با علف های هرز انجام شود

برچسب ها: مبارزه با علف هرز در بیش از 10 هزار هکتار از مزارع گندم و جو , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 20 فروردين 1394 ] [ 7:59 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]