وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان: همدلی و هم‌زبانی زمینه‌ساز جهش کشور در همه عرصه‌ها است


رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان:
همدلی و هم‌زبانی زمینه‌ساز جهش کشور در همه عرصه‌ها است

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان شعار امسال را سرآغاز همدلی ملی دانست و گفت: انتخاب هوشمندانه این شعار با توجه به شرایط ملی و بین‌المللی می‌تواند مشکلات پیش‌روی دولت و ملت را برطرف سازد.

خبرگزاری فارس: همدلی و هم‌زبانی زمینه‌ساز جهش کشور در همه عرصه‌ها است


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، حسن رهایی در جمع مدیران، معاونان، اعضا و کارکنان جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه همدلی ملی به جهش کشور در همه عرصه‌ها می‌انجامد، اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود با برشمردن برخی آرزوهای ملی، تحقق آن‌ها را مشروط به همکاری، همدلی و صمیمیت دوسویه دولت و ملت خواندند، ایجاد این همدلی، تعامل و همکاری می‌تواند زمینه جهش واقعی کشور در همه عرصه‌ها را رقم بزند.

وی با بیان اینکه این شعار آمیخته‌ای از آرزوهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام مقدس کشور و مردم است، افزود: تحقق این شعار، تحقق آرمان‌هایی است که ملت بزرگ ایران همواره آرزوی آن را داشته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، شکل‌گیری هم‌زبانی و همدلی را دارای سویه‌های فرهنگی دانست و گفت: بی‌تردید تنها در سایه رشد و توسعه فرهنگی است که می‌توان در دیگر عرصه‌ها از اقتصاد و سیاست گرفته تا مسائل اجتماعی شاهد رشد، توسعه و بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

رهایی، بعد فرهنگی و اجتماعی این شعار را بیش از دیگر ابعاد آن دانست و تصریح کرد: از این رو باید به تحقق این شعار امیدوار باشیم؛ چراکه همه چیز در بستر فرهنگ روی می‌دهد و با ایجاد همدلی و هم‌زبانی در بین مردم و دولت می‌توان گام‌های بلند دیگری برداشت.

رهایی با بیان اینکه اگرچه از گذشته گفته‌اند که همدلی از هم‌زبانی بهتر است، افزود: اما در حوزه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی علاوه بر همدلی به هم‌زبانی همه آحاد و مهم‌تر از آن دولت و ملت نیاز داریم.

این عضو شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، انتخاب این شعار را هوشمندانه و دقیق دانست و اظهارامیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی کارشناسانه شاهد تحقق این شعار زیبا باشیم.

وی نقش دستگاه‌های فرهنگی و علمی و خصوصاً دانشگاه‌ها را در این بخش مهم دانست و گفت: مراکز علمی و دانشگاهی باید با ورود به این مهم راه‌های دستیابی به همدلی و هم‌زبانی و راه‌های قوام و ثبات آن را تبیین کنند

برچسب ها: رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان: همدلی و هم‌زبانی زمینه‌ساز جهش کشور در همه عرصه‌ها است , استان سمنان , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 292 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 20 فروردين 1394 ] [ 3:36 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]