وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

وکیلی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است

وکیلی تاکید کرد:

رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است

محمد وکیلی استاندار سمنان





سمنان- استاندار سمنان ضمن تاکید بر این که رمز عبور و پشت سر گذاشتن تحریم ها و حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه همدلی وهمزبانی است گفت: باید در جهت تحقق همدلی و همزبانی ملت و دولت تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان محمد وکیلی در دیدار کارکنان و مدیران ستادی استانداری سمنان با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و اشتغال جوانان باید برنامه ریزی و پیگیری داشت افزود: مسئله اعتیاد، طلاق و خانواده های بی سرپرست از دیگر مسائلی است که باید در سال همدلی و همزبانی به آنها توجه و رسیدگی شود و همه مسئولین باید تلاش کنند با ارائه راهکارهای عملی و اجرایی آمار طلاق را کا هش دهند و جلوی تزلزل خانواده ها را بگیرند.

استاندار سمنان رفع ناهنجاریها و ارائه راهکارهای مؤثر برای حل معضلات اجتماعی را از مهمترین وظایف در سال جدید بر شمرد و خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه دستگاههای اجرایی خدمتگزاری به مردم بعنوان کار فرمایان است و مدیران و کارکنان بعنوان خدمتگزاران به مردم باید در جهت حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی آنان تلاش کنند و مردم احساس کنند مسئولین در همه وقت در دسترس و در کنار خودشان هستند.

وکیلی تصریح کرد: دولت در سال ۹۳ تلاش مضاعفی در عرصه حل مشکلات اقتصادی با کنترل تورم، ثبات اقتصادی و تلاش برای خروج از رکود و تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت اقتصادی و جذب و جلب سرمایه گذاری و رونق فعالیتهای تولیدی داشت.

وی ترویج امر به معروف و نهی از منکر رادر جامعه یکی از ابعاد مهم کار فرهنگی دانست و عنوان کرد: مهمترین امر به معروف حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و امروز حفظ انقلاب از ارزشمندترین اقدامات در جامعه اسلامی است.

استاندار سمنان اذعان داشت: شرایط کشورهای منطقه را اگر بررسی کنیم می بینیم عربستان برای اینکه یک کشور را وادار به اجرای خواسته های خود کند به آن کشور حمله می کند و شهرهای یمن را بمباران می کند و افغانستان و عراق مسائل خاص خودشان را دارند ولی ایران اسلامی به برکت حضور مردم و رهبریهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به یک جزیره امن تبدیل شده و دولت با عزت و اقتدار خواسته ها و اهداف مردم را دنبال میکند .

وکیلی همچنین به وظایف کاری در سال ۹۴ اشاره داشت و ابراز داشت: تلاش بیشتر برای ارائه خدمات رسانی به مردم ، ایجاد رضایتمندی عمومی، تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی ، ترویج اخلاق و ارزشهای اسلامی در جامعه از برنامه مهم کاری است .

برچسب ها: سمنان وکیلی تاکید کرد: رمز عبور از تحریم ها و حل مشکلات اقتصادی همدلی و همزبانی است , استان سمنان , سال94 , خبرگزاری سامی نیوز , وکیلی استاندار ,

[ بازدید : 326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 فروردين 1394 ] [ 11:56 بعد از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]