وبلاگ خبری وتحلیلی سامی نیوز شهرستان سرخه

پایگاه خبری سامی نیوز شهرستان سرخه واستان سمنان

در روز طبیعت رخ داد؛ 22 مجروح در حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قم

روز طبیعت رخ داد؛

22 مجروح در حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قم

قم - ایرنا - رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قم در روز طبیعت 22 مجروح بر جای گذاشت.

محمد جوداد باقری پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: 20 مجروح با 12 آمبولانس و اورژانس هوایی به مراکز درمانی قم منتقل و 2 نفر نیز در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: حال سه نفر از مجروحان حوادث رانندگی نیز وخیم اعلام شده است.

وی تعداد تصادفات جاده ای را نیز هشت مورد ذکر کرد و گفت: تصادف ها در محورهای قم -کهک ، قم - گرمسار و جاده قدیم کاشان بوده است.

از 27 اسفندماه 93 تا دیروز (چهارشنبه) 126 تصادف منجر به جرح در جاده های استان رخ داده است که موجب مصدومیت 333 تن و فوت 9 نفر شده است.

طرح امداد نوروزی اورژانس قم از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 15 فرودین ماه جاری ادامه دارد، این طرح با فعالیت 18 پایگاه جاده ای و 19 پایگاه شهری و با به کارگیری 310 پرسنل عملیاتی، 53 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس اجرایی شده و شش ایستگاه سلامت نیز در محورهای مواصلاتی استان قم مستقر است تا خدمات سرپایی به مسافران نوروزی ارایه دهد

برچسب ها: در روز طبیعت رخ داد؛ 22 مجروح در حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی قم , خبرگزاری سامی نیوز , سال۹۴ ,

[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 15 فروردين 1394 ] [ 0:24 قبل از ظهر ] [ خبرگزاری سامی نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]